Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2011-2012 » Interne competitie (V9): Gert Legemaat passeert Ted Barendse
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V9): Gert Legemaat passeert Ted Barendse Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep deed Gert Legemaat uitstekende zaken. Gert versloeg Willem-Jan van den Broek, en zag koploper Ted Barendse een halfje morsen tegen Bob Voogt. Kees van der Meer en Hora Vlam deelden het punt. Sofya Blanter boekte een knappe overwinning op Derk Dekker.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Bob Voogt½-½
2Gert Legemaat-Willem-Jan van den Broek1-0
3Kees van der Meer-Hora Vlam½-½
4Jan Peter van Zandwijk-Evert van den Hooven1-0
5Diederik van Heijgen-Theo Rekveldt1-0
6Derk Dekker-Sofya Blanter0-1


In de B-groep won Frans Palm knap van Walter Anema. Van de achtervolgers deden Rob Smits en Pieter Goossens de beste zaken, door hun partij te winnen. Henrik Tamerus en Martin Verolme deelden het punt.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Walter Anema-Frans Palm0-1
2Martin Verolme-Henrik Tamerus½-½
3Rob Smits-Cees Huygen1-0
4Pieter Goossens-Kees Korving1-0
5Coen Leentvaar-Arno Wiersma0-1
6Simon Broos-Gerard Bilars1-0
7Edgar Huisman-René Poots1-0


In de C-groep boekte Leo Zuijdgeest na in een lange partij een knappe overwinning op Herman Zonderland. Simon Dirkse en Bram Lof profiteerden door te winnen van respectievelijk Ernst Hanewald en Jan Swart. Tom Broekhuizen debuteerde in de interne competitie met een overwinning op Dolf Mulder, en ook Sabina van Onselen won haar eerste partij in de tweede seizoenshelft. Zij versloeg Eric Wagter.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Leo Zuijdgeest-Herman Zonderland1-0
2Ernst Hanewald-Simon Dirkse0-1
3Bram Lof-Jan Swart1-0
4Jordy Krempel-Rob Scherpenisse1-0
5Kees Venema-Gerrit Bussmann0-1
6Tom Broekhuizen-Dolf Mulder1-0
7Sabine van Onselen-Eric Wagter1-0
8Aad de Jong-Bert Zwemstra0-1


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 21-06-2012 at 17:10.

08-05-2012 00:59 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Walter, moet je wel winnen als ik er niet ben he. Draaiend hoofd
Ben ik nu al kampioen ?

08-05-2012 11:13 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard
Ben ik nu al kampioen ?

Ja hoor, wat mij betreft wel. Gefeliciteerd!
Mijn spel lijkt meer op een tapas maaltijd: Voor iemand die van avontuur en verrassingen houdt aan te bevelen.
Waar is de tijd gebleven dat ik met mijn mixed grilligheden altijd weer met puntige vorken en vlijmscherpe messteken voor resultaat op het bord zorgde?

08-05-2012 21:13 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maandagavond was ik getuige van de partij tussen Coen Leentvaar en Arno Wiersma. Na 20 minuten was de partij afgelopen, met een Coen die ook in de analyse een onbedwingbare drang toonde tot stukoffers.
Waar komt die drang toch vandaan? Is de lente eindelijk op komst.

__________________
Mopper

09-05-2012 00:02 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tijdens de lente is de kans groter dat elkaar dekkende paarden veulentjes opleveren, en da's altijd handig in het eindspel.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-05-2012 20:17 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Van Dop
Maandagavond was ik getuige van de partij tussen Coen Leentvaar en Arno Wiersma. Na 20 minuten was de partij afgelopen, met een Coen die ook in de analyse een onbedwingbare drang toonde tot stukoffers.
Waar komt die drang toch vandaan? Is de lente eindelijk op komst.


Nou ik heb wel een hypothetische verklaring. Ik heb last van hooikoorts en dan kun je beter al je stukken weggeven voordat je ze van het bord af niest :-)

11-05-2012 11:52 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller