Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Nieuwe ratings 1 november 2011
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Nieuwe ratings 1 november 2011 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

http://213.84.161.101:444/EXEC geeft u de mogelijkheid uw nieuwe rating, per 1 november 2011, te zien.
De HSB competitieresultaten van 2010-11 lijken verwerkt te zijn.
Bij DSC staat Anish Giri met een rating van 2727 bovenaan.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

01-11-2011 19:47 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De kapper van de zuster van mijn overbuurman heeft een Ferrari. Dus heb ik ook een beetje een Ferrari Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

02-11-2011 05:28 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zijn rating zal wel dalen. Op het eerste bord in de tweede klasse staan we op 1 uit 4, da's niet zo best van dhr Giri.
Neem een voorbeeld aan de Baas, die stoomt gewoon door.

03-11-2011 22:54 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Walter

Neem een voorbeeld aan de Baas, die stoomt gewoon door.

En hij speelt externe voor DSC, en zet zich in voor de vereniging. Glimlach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

03-11-2011 23:15 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Originally posted by Walter
...

Wij reageren op een hele geestige opmerking van René, daarom zijn wij ook erg leuk! Grijns

04-11-2011 00:01 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, noem het maar geestig. Ik noem het zeer gepast sarcasme.

04-11-2011 12:06 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Martin!

Always look on the bright side of life...!
(verdorie nu 3x geprobeerd zo'n muzieknoot in te voegen, maar daar ben ik weer te weinig technisch voor blijkbaar)

Het glas zit halfvol! en jij bent bijna afgestudeerd!

En René, ik ken geen kappers met een Ferrari. Gebeurt daar nog meer in die kapsalon, behalve haren knippen? Tong

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Marco on 04-11-2011 at 13:55.

04-11-2011 13:53 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
En René, ik ken geen kappers met een Ferrari. Gebeurt daar nog meer in die kapsalon, behalve haren knippen? Tong


Ik vermoed dat het een Italiaanse kapper is. Ik ben eens in Milaan naar de kapper geweest (zie hier) en voor de prijs van die knipbeurt kun je op zijn minst een wieldop kopen.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

04-11-2011 21:51 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel

Quote

Originally posted by Walter

Neem een voorbeeld aan de Baas, die stoomt gewoon door.

En hij speelt externe voor DSC, en zet zich in voor de vereniging. Glimlach


En hij mag nog heel heel heeeeel lang wachten op een semi-prof-contract van HMC (if ever). Grijns

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

10-11-2011 23:43 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra

Quote

Originally posted by Marco
En René, ik ken geen kappers met een Ferrari. Gebeurt daar nog meer in die kapsalon, behalve haren knippen? Tong


Ik vermoed dat het een Italiaanse kapper is. Ik ben eens in Milaan naar de kapper geweest (zie hier) en voor de prijs van die knipbeurt kun je op zijn minst een wieldop kopen.


Helaas ziet de kapper zelf meestal weinig van die prijs terug: dat gaat naar de eigenaar, een 70-jarige vent die eens per maand komt kijken of het geld wel binnen is.

Maar met een beetje geluk is dat de oom van de kapper en wordt een deel van het geld besteed aan de wekelijkse familiediners. Grijns

Prachtig verhaal René, dat veel herinneringen oproept en me nu met een heel dubbel gevoel 'opscheept'. Jij zal werkelijk precies weten wat ik bedoel.

Tot binnenkort op DSC, dan hebben we het daar weer eens over. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

12-11-2011 13:36 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

ratinglijst 1 mei is uit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie dat OGD prinsenstad nog niet is verwerkt !??
Is dit nog niet ingestuurd ?

Scheelt me persoonlijk nogal wat punten. Nu een geringe stijging naar 2025. Maar wel lucien en jaap weer voorbij gelukkig Grijns

03-05-2012 12:09 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een topic over de ratinglijst van november 2011 is wellicht niet de meest loigsche. Deze dus maar dicht.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

03-05-2012 17:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller