Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » DSC'ers naar Open NK Schaken 2002
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC'ers naar Open NK Schaken 2002 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het Open Nederlands Kampioenschap wordt van 8 t/m 18 juli gespeeld in Sport- en Cultureel Centrum Theothorne in Dieren.
In de hoofdgroep wordt traditiegetrouw gespeeld om de titel Open Kampioen van Nederland. De hoogst geëindigde Nederlander plaatst zich voor het Nederlands Kampioenschap 2003.

De volgende toernooien vinden plaats:
- Open Nederlands Kampioenschap (min 2000 ELO)
- Reservegroep A (Max. 2100 ELO)
- Reservegroep B (Max. 1800 ELO)
- Reservegroep C (Max. 1600 ELO)

En voor hen die dat te lang duurt:
- Zesrondig toernooi 1
- Zesrondig toernooi 2 (Max. 1750 ELO)
- Avondvierkampen
- Rapidtoernooi

Meer informatie is te vinden op de site:http://www.schaakbond.nl/nieuws/dieren2002

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-03-2002 11:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben van plan daar heen te gaan (reserve groep C) en hoop dat zoveel mogelijk DSC'ers mij zullen volgen:
Marco Anink, Isabelle Hagerop van Eijs en Arno Wiersma hebben al toe gezegd - indien hun schema dat toelaat - aanwezig te zullen zijn...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-03-2002 11:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Met mijn schema zal het waarschijnlijk wel goed gaan. En ik hoop natuurlijk dat er nog veel meer D.S.C.'ers naar Dieren gaan. Het is voor mij de eerste keer, maar als ik de verhalen mag geloven zal ik er geen spijt van krijgen!

Dus als je halverwege juli toch niets bijzonders te doen hebt, dan zou ik zeggen: ''Ga mee!!!''

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

23-03-2002 19:41 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het klinkt zeker aantrekkelijk. Ik weet alleen nog niet of het me te lang duurt, misschien dat ik gewoon meedoe met de avondvierkampen of het rapidtoernooi.

Gaan jullie gebruik maken van de camping aldaar?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

26-03-2002 10:01 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Ik weet alleen nog niet of het me te lang duurt, misschien dat ik gewoon meedoe met de avondvierkampen of het rapidtoernooi.


Dat lijkt me niet het argument met de hoveelheid die jij schaakt. Draaiend hoofd

Quote

Gaan jullie gebruik maken van de camping aldaar?


Dat is een optie, ik ga kijken of ik daar - ik bleek er onlangs namelijk contacten te hebben - iets kan regelen, maar de camping is optie nummer 1. Ik vind het leuk dat je meegaat. Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-03-2002 10:06 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Dat lijkt me niet het argument met de hoveelheid die jij schaakt. Draaiend hoofd
Helemaal gelijk, maar ik doe het grootste deel van mijn schaken in de avonduren. Aangezien ik gewoon een 9-5 baan heb zal ik wel een weekje vrij moeten nemen. Dat is in principe geen enkel probleem. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

26-03-2002 10:09 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Helemaal gelijk, maar ik doe het grootste deel van mijn schaken in de avonduren. Aangezien ik gewoon een 9-5 baan heb zal ik wel een weekje vrij moeten nemen.


Het was misschien nog niet opgevallen, maar ik heb ook een half 10 tot half 6 baan. En dat houdt ik dat ik ook dat weekje vrij neem. Voordeel daarbij is dat ik weer een zinnige - lees leuke - invulling kan geven aan die vakantie. Anders ga ik toch ook alleen maar rare dingen doen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-03-2002 10:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas, een echt campingmens ben ik niet; dus dat doe ik liever niet, maar als mijn examenprestatie het toe staat(ik heb besloten nergens heen te gaan indien ik niet zou slagen), wil ik wel naar Dieren (en Hengelo).

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

27-03-2002 15:24 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
een echt campingmens ben ik niet; dus dat doe ik liever niet
zeker weten? ook niet als de hele DSC groep daar zit. (beetje ongezellig)

en

Quote

ik heb besloten nergens heen te gaan indien ik niet zou slagen

lijkt mij zelf ook een beetje overdreven,
je hoeft toch niet mokkend thuis te gaan zitten als je niet slaagt

27-03-2002 17:40 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Liever niet waren mijn woorden... zo van liever dat we niet op de verregende modder liggen... maar als het moet, tja... dan moet het he

Tsskkk... het goede antwoord was: maar natuurlijk haal je het ! Kwaad Lach Huil 2 Rolt met ogen (die dingen zijn gewoon te leuk)

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

28-03-2002 16:48 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Ik ga zeker weten Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ga, m'n baas heeft me vrij gegeven Tevreden

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-03-2002 23:55 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller