Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » OPK (5): Hora Vlam breidt voorsprong verder uit
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lennart Lennart is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 22-01-2010
aantal berichten: 10

OPK (5): Hora Vlam breidt voorsprong verder uit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hora won van Sten Goes, terwijl de andere 3-punters remise speelden. Hierdoor staat Hora met 1,5 punt voor.

Ikzelf speelde tegen Ted een boeiende pot (kan natuurlijk ook niet anders). Ik heb zelf twee winsten gemist (in het begin en op het eind), maar Ted heeft zeker ook zo zijn voordelen gehad tijdens deze partij. Terechte remise denk ik.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Lennart on 11-03-2011 at 11:49.

11-03-2011 03:31 Lennart is offline Send an Email to Lennart Search for Posts by Lennart Add Lennart to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vermeldenswaard is ook Edgar Huismans overwinning op Piet Hofstee: daarmee neemt hij de leiding over in de B-groep, waar het dus heel wat spannender is dan in de A-groep.

Hora's voorsprong op de naaste concurrentie bedraagt anderhalve punt, en wanneer Lennart de volgende partij niet wint en Arno Hora niet weet te stoppen kan het dus al zo zijn dat Hora een ronde voor het einde zowel het toernooi als het Bronzen Paard wint.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

12-03-2011 23:36 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller