Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2010-2011 » Interne competie (N13): Ciprian Padurariu verslaat Martin Glimmerveen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competie (N13): Ciprian Padurariu verslaat Martin Glimmerveen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ciprian Padurariu heeft in de dertiende ronde van de interne competitie het gat met koploper Gert Legemaat iets verkleind. Ciprian versloeg met zwart Martin Glimmerveen, terwijl Gert niet in actie kwam i.v.m. zijn deelname in Wijk aan Zee. Verder was het remise troef in de A-groep; alleen het duel tussen Theo Rekveldt en Pieter Buzing kende nog een winnaar.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Martin Glimmerveen-Ciprian Padurariu0-1
2Richard Oranje-Luciën van de Lisdonk½-½
3Hora Vlam-Jan Peter van Zandwijk½-½
4Bob Voogt-Walter Anema½-½
5Theo Rekveldt-Pieter Buzing0-1


In de B-groep deden Diederik van Heijgen en Albert Kemeling goede zaken. Diederik was te sterk voor Frans Palm, en Albert versloeg Coen Leentvaar. Pieter Buzing, die van Theo Rekveldt won, blijft met afstand koploper. Ivar de Hoogt debuteerde in de interne met een spectaculaire partij tegen René Torenstra, die in remise eindigde.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Diederik van Heijgen-Frans Palm1-0
2Coen Leentvaar-Albert Kemeling0-1
3Sofya Blanter-Jolle Lont0-1
4Kees Korving-Martin Verolme0-1
5Ivar de Hoogt-René Torenstra½-½


In de C-groep kwamen veel van de titelkandidaten in actie voor DSC8. Cees Huygen en Karel Vandenberghe deden daar hun voordeel mee; via overwinningen op Dolf Mulder en Jan Torenstra klommen zij naar de derde en vijfde plaats.

Groep C
 wit zwartuitslag
1Dolf Mulder-Cees Huygen0-1
2Jan Torenstra-Karel Vandenberghe0-1
3Jaap van der Heiden-Roel Visser0-1
4Joop van Ham-Jordy Krempel1-0
5Kees van Beest-Gerrit Bussmann½-½
6Jan Swart-Paul van Riet1-0
7Frans Smit-Aad de Jong½-½
8Ernst Hanewald-Leo Zuijdgeest0-1


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 25-01-2011 at 15:42.

25-01-2011 08:23 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sofya Blanter Sofya Blanter is a Female
webcommissie




geregistreerd: 04-11-2008
aantal berichten: 78

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jolle heeft gewonnen, het was geen remise.

25-01-2011 11:17 Sofya Blanter is offline Send an Email to Sofya Blanter Search for Posts by Sofya Blanter Add Sofya Blanter to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De wedstrijd 'ADO - VVV' in groep A eindigde in een gelijkspel. In de openingsfase overrompelde VVV de tegenstander volledig en werd er een terechte voorsprong geforceerd. In het beruchte Haags Kwartiertje wist ADO onverwacht remise uit het vuur te slepen.... Boos

25-01-2011 15:31 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sofya Blanter
Jolle heeft gewonnen, het was geen remise.


Tsja, er was niets ingevuld op het uitslagenformulier, dus ik had er maar een gelijkspelletje van gemaakt. Ik zal het corrigeren.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-01-2011 15:42 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

25-01-2011 21:07 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dh6 lijkt me niet zo'n sterke zet, de h-lijn doet meer ter zake dan een pion zou ik zeggen. g6 valt altijd wel een keer. Ik speelde in een analyse om 10 voor 1 (kort-door-de-bocht dus) op Kg2-Th1 en na een ..f6 zou ik slaan en een verse pion op g5 zetten. Het lijkt me dat wit wel goede kansen heeft eigenlijk.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Martin on 26-01-2011 at 09:00.

26-01-2011 08:58 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller