Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2010-2011 » Rijswijk 4 een maatje te groot voor DSC8
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Rijswijk 4 een maatje te groot voor DSC8 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC8 verliest ruim in en van Rijswijk. Toen de rookwolken waren opgetrokken was het 5½-2½.

Winst werd er behaald door Edgar en Antoon, Lito speelde remise. Simon Dirkse, Rob, René, Herman en Bert verloren.
Het wordt voor het 8e weer bikkelen in de tweede klasse.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 05-01-2011 at 08:25.

05-01-2011 00:25 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Antoon Frehe Antoon Frehe is a Male
webcommissie




geregistreerd: 08-02-2006
aantal berichten: 109

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben natuurlijk blij dat ik mijn potje heb gewonnen maar echt tevreden ben ik niet. Het cliché dat wit niet op eigen kracht gewonnen heeft maar zwart gewoon heeft verloren is hier zeker waar.

In het kort. Ik kreeg een redelijk veelbelovende stelling maar vond niet de juiste voortzetting. Zwart drukte mij vervolgens terug tot achter mijn eigen pionnen en bood remise aan. Misschien omdat ik de remise niet aannam speelde hij vervolgens iets te snel. In de geest van: Laat maar zien wat je nog hebt dan? Hij overzag denk ik een heel vervelende uitval en in feite was het daarmee over.

__________________
Ignorance and envy will fuel rumors that get repeated until they morph into common knowledge. (dilbert)

05-01-2011 09:16 Antoon Frehe is offline Send an Email to Antoon Frehe Homepage of Antoon Frehe Search for Posts by Antoon Frehe Add Antoon Frehe to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Antoon, je noteert niet dagelijks een overwinning op Van Dop! Klasse! Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

05-01-2011 20:10 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller