Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Stand na ronde 4 online
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Stand na ronde 4 online Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De nieuwste tussenstand staat online. Dit zal voorlopig nog even gaan met vertraging.

Als Arno's computer het weer gaat doen moet het dezelfde avond/nacht nog kunnen. Tot die tijd een beetje geduld a.u.b. Draaiend hoofd Heilig boontje Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-10-2003 11:41 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij is er iets fundamenteels verkeerd als er 4 mensen bovenaan staan die nog geen enkele partij gespeeld hebben.....Kijk daar eens naar!

Michiel

09-10-2003 12:26 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

1. e4. Remise? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wow, ik sta 36e? Ook ik begrijp het niet helemaal Glimlach
Het systeem op zich wel... maar goed. Maandag moet ik dus tegen Dolf, Kees, Richard of Ted. Iemand nog aanbevelingen qua opening? Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-10-2003 15:06 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

En een nieuw lid Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Die stand zier er inderdaad een beetje vreemd uit... Willem-Jan, bijvoorbeeld?
Maar, ik zie ook dat we een nieuw lid hebben, en hoop dat hij blijft: Quang Hieu Dang. Voor zover ik het begrijp is de voornaam dan Hieu, maar vraag hem dat zelf Tevreden
Welkom, dus - of Welcome! in dit geval Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-10-2003 15:12 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Michiel
Volgens mij is er iets fundamenteels verkeerd als er 4 mensen bovenaan staan die nog geen enkele partij gespeeld hebben.

Don't shoot the messenger.

Quote

Kijk daar eens naar!
Wie moet waar naar kijken? Nogmaals, ik heb alleen de output van het programma in de DB gezet.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-10-2003 19:15 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller