Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2010-2011 » Interne competitie (N8): Ciprian Padurariu aan kop
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N8): Ciprian Padurariu aan kop Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Clubkampioen Ciprian Padurariu heeft de koppositie in de A-groep overgenomen van Gert Legemaat. Ciprian verschalkte in het eindspel Hora Vlam. Gert kwam niet in actiie. Ook Bob Voogt deed goede zaken. Hij klom op de ranglijst na een overwinning op Hans Segers.

Sfeerimpressie van de clubavond
Sfeerimpressie van de clubavond

Groep A
 wit zwartuitslag
1Ciprian Padurariu-Hora Vlam1-0
2Jan Peter van Zandwijk-Kim Meulenbroek½-½
3Bob Voogt-Hans Segers1-0
4Kees van der Meer-Theo Rekveldt1-0
5Rob Smits-Ted Barendse0-1
6Walter Anema-Marco Kirana0-1
7Pieter Goossens-René Torenstra1-0


In de B-groep ging René Torenstra onderuit tegen Pieter Goossens, maar handhaaft hij zich wel op de tweede plaats. Gerard Bilars en Albert Kemeling profiteerden niet; ze deelden het punt. Arno Wiersma klom naar de vijfde plaats via een overwinning op Kees Korving.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Gerard Bilars-Albert Kemelng½-½
2Arno Wiersma-Kees Korving1-0
3Jolle Lont-Simon Broos½-½
4Simon Dirkse-Frans Palm1-0
5Rob Scherpenisse-Sofya Blanter0-1
6Jan van de Donk-Kees Venema½-½


Een nieuwe ronde, een nieuwe koploper. Dat is de wekelijkse gang van zaken in de C-groep. Koploper Dolf Mulder kwam deze ronde niet in actie, en werd prompt door twee anderen gepasseerd. René Poots is de nieuwe lijstaanvoerder. René versloeg met zwart Karel Vandenberghe. Ook Herman Zonderland passeerde Dolf. Na zijn overwinning op Edgar Huisman staat hij nu tweede.

Marieke Giele boekte een knappe overwinning op Cees Huygen. Georg Götz kon zijn flitsende start in de interne competitie geen mooi vervolg geven; Jaap van der Heiden was met de zwarte stukken te sterk. Ook nieuwkomer Eric Wagter ging kopje onder; Jordy Krempel bleek een maatje te groot.

Groep C
 wit zwartuitslag
1Karel Vandenberghe-René Poots0-1
2Edgar Huisman-Herman Zonderland0-1
3Marieke Giele-Cees Huygen1-0
4Joop van Ham-Lito van Reede0-1
5Georg Götz-Jaap van der Heiden0-1
6Paul van Riet-Frans Smit1-0
7Jan Torenstra-Bert Zwemstra0-1
8Leo Zuijdgeest-Gerrit Bussmann0-1
9Eric Wagter-Jordy Krempel0-1
10Jan Swart-Aad de Jong1-0
11Ernst Hanewald-Gabe Hoekstra1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

23-11-2010 02:16 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heb ik toch nog wat te melden: In de B-groep ging Torenstra ten onder tegen Goossens, luidt het commentaar. Beiden speelden in de A-groep.
We hebben een enigzins verwarrende interne competitie waarin spelers die niet in de A-groep zijn ingedeeld, spelers uit de B-groep, mogen meedoen in de A-groep , maar ze winnen of verliezen in de B-groep.

__________________
Mopper

24-11-2010 01:33 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Van Dop
Heb ik toch nog wat te melden (..)

We hebben een enigszins verwarrende interne competitie (..)

Het feit dat jij het niet snapt betekent niet dat het verwarrend is. Knipoog

Om te voorkomen dat er teveel mensen aan de kan zitten op een avond, worden de ‘onevens’ van verschillende groepen op een slimme manier aan elkaar gekoppeld. Je kan Arno vragen om deze partijen te markeren als AB en BC, maar noodzakelijk lijkt me dat niet.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-11-2010 09:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Corniel, het feit dat jij het snapt, betekent niet dat het niet (enigzins) verwarrend is. Prodent

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Martin on 24-11-2010 at 14:06.

24-11-2010 14:05 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sfeerimpressiefoto van Herman toegevoegd.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-11-2010 15:42 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Pieter Goossens en ik speelden allebei op een niveau dat niet in de A-groep thuishoort. Ik bouwde winnend voordeel op, resulterend in een kwaliteit en een pion voor, gaf dat weer weg en (met nog 6 minuten, dus dat is geen excuus) liet me met een stap 2 foppen. Bah.

Maar het is me na twee partijen duidelijk dat onderin de A-groep goed te spelen is Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

25-11-2010 21:59 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Shocked Ondertussen in de C-groep Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bloedworstige taferelen!

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

25-11-2010 22:05 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller