Delfts Schaakforum » DSC Forum » Jeugd » Ronde 25 interne competitie jeugd
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 290

Ronde 25 interne competitie jeugd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na de 25e ronde gaat Reinier nog steeds aan de leiding. Peter liet een opgelegde kans liggen om de huidig kampioen pootje te lichten. Daarna won Reinier alsnog in het eindspel. Jason heeft de tweede plaats over genomen door Teun terug te wijzen.

Onderin speelden drie nieuwe kinderen mee. David en Viktoria wisten allebei een remise te scoren, terwijl Vanda haar meerdere moest erkennen in de meer ervaren Twan.

WitSpelerZwartSpelerUitslag
Peter van den BergReinier Giele0-1
Teun van der KlugtJason van Oudheusden0-1
Marfa BlanterReginald v Putt1-0
Christiaan van den BrinkSebastiaan Legemaat1-0
Niels van de PloegMattias Tuk0-1
Luc RigholtRafif0-1
Tobias WesterveldSebastiaan Bakker0-1
Vanda KuczogiTwan Beekman0-1
Tun ChiBob Pang1-0
Leon van der WaalViktoria Kuczogi½-½
David KuczogiMyrthe-Minou Huijsmans½-½

Hier staat de actuele stand.

20-04-2010 13:35 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

correctie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hallo, ik zag dat ik afgelopen maandag verloren heb tegen Christiaan. Maar ik had toen gewonnen! Ik denk dat er iets mis is gegaan. Willen jullie dit recht zetten ook in de stand?

groeten Sebastiaan Legemaat

__________________
Homo Caïssapiens

22-04-2010 17:49 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 290

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bedankt voor het melden. We zullen er maandag naar kijken (en Christiaan vragen). Maar in principe zijn beide spelers verantwoordelijk voor het invullen van de uitslag.

23-04-2010 14:20 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller