Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2009-2010 » Interne competitie (V5): Ciprian Padurariu versterkt koppositie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V5): Ciprian Padurariu versterkt koppositie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep heeft Ciprian Padurariu zijn koppositie versterkt. Hij versloeg Richard Oranje, en zag een aantal concurrenten niet in actie komen, en Kees van der Meer remiseren tegen Gert Legemaat. Hans Segers was de hoogstgeplaatste speler na Ciprian die een vol punt binnenhaalde; hij versloeg Bob Voogt.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Ciprian Padurariu-Richard Oranje1-0
2Kees van der Meer-Gert Legemaat½-½
3Hans Segers-Bob Voogt1-0
4Kim Meulenbroek-Ted Barendse½-½
5Roland ten Have-Pieter Goossens1-0
6Walter Anema-Rob Smits0-1
7Diederik van Heijgen-Hora Vlam0-1


In de B-groep won koploper Hora Vlam van Diederik van Heijgen. Achtervolger Ton Vissers deelde het punt met Kees Korving. Arjan Drenthen en Theo Rekveldt deden goede zaken met knappe overwinningen op Simon Broos en Arno Wiersma.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Kees Korving-Ton Vissers½-½
2Simon Broos-Arjan Drenthen0-1
3Theo Rekveldt-Arno Wiersma1-0
4Corniel Nobel-Jolle Lont1-0
5Sofya Blanter-Albert Kemeling½-½
6Coen Leentvaar-Martin Verolme1-0
7Jaap van der Heiden-Simon Dirkse0-1
8Edgar Huisman-Gerard Bilars0-1
9Bart Vlasblom-Cees Huygen1-0


In de C-groep boekte de omhoog ingedeelde koploper Bart Vlasblom een knappe overwinning op Cees Huygen. Verder was het remise troef aan de hoge borden; de volgende vier borden eindigden in remise. Lito van Reede op bord 5 was de eerste die won. Hij versloeg Frans Smit.

Groep C
 wit zwartuitslag
1Rob Scherpenisse-René Poots½-½
2Paul van Riet-Kees Venema½-½
3Herman Zonderland-Gerrit Bussmann½-½
4Ernst Hanewald-Antoon Frehe½-½
5Lito van Reede-Frans Smit1-0
6Jan Torenstra-Kees van Beest½-½
7Jan Swart-Leo Zuijdgeest1-0
8Theo Gommaart-Gabe Hoekstra1-0
9Aad de Jong-Joop van Ham0-1
10Isaac Vogelsang-Dolf Mulder1-0



De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 30-03-2010 at 08:47.

30-03-2010 01:10 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heeft Bart Vlasblom nou tegen Cees Huygen gespeeld of tegen Gerard Bilars? Uitslagenlijstje klopt niet met commentaar, dus ik vroeg het me zo eventjes af...

30-03-2010 08:39 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Coen
Heeft Bart Vlasblom nou tegen Cees Huygen gespeeld of tegen Gerard Bilars? Uitslagenlijstje klopt niet met commentaar, dus ik vroeg het me zo eventjes af...


Ik heb het aangepast, dank je wel. Om 2 uur 's nachts ben ik niet altijd even scherp meer...

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

30-03-2010 08:48 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een leuke pot tegen Jolle. Het werd helaas op een gegeven moment wel een echt foutenfestival... Frons

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

30-03-2010 08:49 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller