Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2009-2010 » Interne competitie (N13): Joram op den Kelder verslaat Richard Oranje
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N13): Joram op den Kelder verslaat Richard Oranje Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joram op den Kelder heeft goede zaken gedaan door Richard Oranje te verslaan. Ciprian Padurariu, die voor het HSB-bekerteam uitkwam, blijft echter koploper.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Richard Oranje-Joram op den Kelder0-1
2Jan Peter van Zandwijk-Martin Glimmerveen1-0
3Frans Palm-Hans Segers0-1
4Kim Meulenbroek-Bob Voogt½-½
5Walter Anema-Willem-Jan van den Broek1-0
6Hora Vlam-Pieter Buzing1-0


In de B-groep deed Pieter Goossens de beste zaken door Arjen Drenthen te verslaan. Martin Verolme handhaafde zich in de top met een remise tegen Albert Kemeling. Jolle Lont moest een stapje terug doen, na zijn nederlaag tegen Theo Rekveldt.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Albert Kemeling-Martin Verolme½-½
2Jolle Lont-Theo Rekveldt0-1
3Arjan Drenthen-Pieter Goossens0-1
4Kees Korving-Cees Huygen½-½


In de C-groep eindigde de topper tussen Jaap van de Heiden en Gerard Bilars in remise. Gerrit Bussmann deed goede zaken door concurrente Sofya Blanter te verslaan. Er waren liefst 3 debutanten in de C-groep. Marieke Giele verloor helaas haar eerste partij. Reinier Giele en Theo Gommaart speelden tegen elkaar, en deelden het punt.

Groep C
 wit zwartuitslag
1Jaap van der Heiden-Gerard Bilars½-½
2Gerrit Bussmann-Sofya Blanter1-0
3Frans Smit-Herman Zonderland½-½
4Jan Torenstra-Paul van Riet0-1
5Joop van Ham-Ernst Hanewald1-0
6Leo Zuijdgeest-Lito van Reede1-0
7Aad de Jong-Jan Swart1-0
8Dolf Mulder-Marieke Giele1-0
9Theo Gommaart-Reinier Giele½-½



De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-01-2010 01:47 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Tussenstand? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de indruk dat de uitslagen van gisteren niet verwerkt zijn in de tussenstand, volgens mij heb ik negen partijen gespeeld.
Herman

__________________
www.zonderland.nl Prodent

26-01-2010 10:05 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn derde nul op rij...
Toegegeven, ik speelde voor het eerst ooit een Dame-indiėr, zonder ook maar een partij gezien te hebben, maar toch.. weinig in vorm geloof ik.

26-01-2010 10:37 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller