Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Marco's Idee prolongeert titel op Pomar-toernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Marco's Idee prolongeert titel op Pomar-toernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na een glorieuze overwinning vorig jaar heeft Marco's Idee dit jaar de titel op het Pomar-toernooi weten te prolongeren. In vergelijking met vorig jaar was het toernooi minder sterk bezet. Daarentegen was de vorm van het team nog veel minder, waardoor het toch nog spannend werd. Uiteindelijk wisten we met 7mp (uit 4 wedstrijden) en 10bp eerste te worden, voor het team met oud-HSB bestuurders (met daarin Kees van der Meer).

De individuele scores:
1. Martin Glimmerveen - 1 uit 4
2. Rufael Mekuria - 3 uit 4
3. Jan-Pieter Vos - 3½ uit 4
4. Olivier Marincic - 2½ uit 4

28-11-2009 17:24 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Thumb Up! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

1e en 4e partij waren leuk, het midden wat minder (door minder teams maar 4 ronden gespeeld deze keer) Vorig jaar ging inderdaad een stuk beter, maar het spel was voldoende voor de overwinning dus. Tussendoor gezellig zitten praten, en na afloop nog met Rufael een paar potjes bughouse gedaan tegen Martin en JP - alleen bleek dat Martin en JP wel bughouse deden waar wij meer een soort weggeefschaak deden. Dat bughouse zal ik wel nooit leren.

Volgend jaar weer beloofd en afgesproken mee te doen, maar dan met een beter idee Glimlach

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Elguapo on 28-11-2009 at 18:04.

28-11-2009 18:03 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Prima Pomartoernooi! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het Pomar toernooi is een goed georganiseerd toernooi, waar je, naast 20-minuten-pppp partijen, de gelegenheid hebt met kennissen van andere verenigingen, die je niet zo vaak ziet, bij te praten.
Een plezierig en ontspannen toernooi, waaraan ik graag meedoe.
Ik maakte dit maal deel uit van het oud HSB bestuursteam. Dat team werd geformeerd bij het Druivenschaaktoernooi.

Eindstand van Pomar groep I, met matchpunten/bordpunten:
1. Marco's idee 7 / 10
2. Oud HSB bestuur 5 / 9
3. Haeghe Ooievaar 3 / 7 1/2
4. SHTV 3 / 7
5. SHTV 2 2 / 6 1/2

Onze scores:
Henk Happel 4/4
Kees van der Meer 3/4
Ton Vissers 1/2 /4
Gera van den Berg 1 1/2 /4

Lekker gespeeld, twee goede partijen, ik verloor een keer onverwachts en won een keer ten onrechte.
Henk Happel bleek heel goed in vorm: hij is zelfs niet in verliesgevaar geweest.

Voor het Pomar van volgend jaar nodigde Jan van der Meer (Haeghe Ooievaar) me uit samen met twee andere Van der Meer-en een "Van der Meer"-team te vormen. Als teamnaam werd "Meer-Meer-Meer-Meer!" genoemd. Ik suggereerde hem " 't kon Minder".

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by winfvdm on 28-11-2009 at 20:35.

28-11-2009 20:32 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller