Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Bugreport en status
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (4): « previous 1 2 [3] 4 next » Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoewel niet echt een bug, wel een duidelijke verbetering (maar niet voor v2.0 vandaar hier). Het selecteren van een tabel (op standen en tabellenpagina's) duurde twee clicks en dat was er dus een teveel. javascript actie
code:
onchange = 'submit();'
toegevoegd. Verder wordt de 'ga' button alleen nog maar getoond als JavaScript disabled is.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-10-2004 09:32 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Afkomstig uit een e-mail van 'annoniem'

Weten jullie hoe ik bij de stand kan komen van onze interne competitie?

Ik heb namelijk het vermoeden dat de linken niet meer werken zoals 'vroeger'. (..)

Ik krijg regelmatig vragen per e-mail, zoals deze. Om te voorkomen dat ik deze vragen 400 keer moet beantwoorden (goed, dat is wat overdreven) doe ik het maar even zo:

Het klopt dat het menu momenteel links bevat die niet helemaal goed werken. Ook is het zo dat tijdelijk geen tabellen (en dus de stand van de interne competitie) getoond kunnen worden. Er wordt aan gewerkt.

Wij houden u op de hoogte...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 04-01-2005 at 19:53.

04-01-2005 19:51 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

ontbreekt nog.. Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als je bij de externe een team aanklikt kom je weer terug in het menu.!

succes, Rick

06-01-2005 19:29 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Afkomstig van Corniel

Het klopt dat het menu momenteel links bevat die niet helemaal goed werken.


Lezen Rick, is bekend, wordt aan gewerkt.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-01-2005 20:11 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kom eigenlijk nooit op de site, maar ik ging nu maar eens kijken of ik nog wat kon vinden. Misschien dat sommige zaken al gemeld zijn; ik heb niet alle berichten gelezen.
Excuus voor alle Engelse termen. Knipoog


    Menu:
  • Home/Sitemap: ander formaat;
  • DSC/Jeugd afdeling: Jeugdafdeling is één woord;
  • Links/Schaaknieuws/Harmen Jonkmans Schaakkalender past niet:
  • Links/Schaakbonden/Wereld Schaakbond: één woord;

    Navigatie:
  • Reeds bekend, maar een toppertje: topmenu items verwijzen niet naar dezelfde pagina's als in-page menu's. Zie ook met name de schaakvarianten;
  • Het heeft heel lang geduurd voordat ik doorhad dat er in de main graphic ook clickable items stonden;

    Diversen:
  • De under construction pagina heeft het nu in de kop over "under constructie". Nu vind ik "onder constructie" niet echt mooi, al weet ik zo snel geen betere omschrijving. Maar, de kop dus;
  • Sitemap, graphic: "sitemap van de delfte schaaksite";
  • Routebeschrijving: sommige termen zijn in het Engels. Bewust?
  • Routebeschrijving, menu: "CarRotterdam" en "Car TheHague": "car Rotterdam" en "car The Hague". (Ook kleine letters?);
  • Routebeschrijving: koppen laten dezelfde fout als het menu zien;
  • Het menu op de Geschiedenispagina verwijst naar 1970-1985. Het artikel heeft het over 1970-1983;
  • Alle verwijzingen naar "Gerrie's Game": "Geri's Game";
  • Limericks, graphic: "dubbelzinning" - hetgeen natuurlijk dubbelzinnig bedoeld kan zijn? Glimlach;
  • Rekenvout, graphic: "Kees'fantastische": "Kees' fantastische". Overigens zou ik nog aangeven wie deze artikelen dan geschreven heeft;
  • Dat laatste geldt ook voor NoKey? Dit heeft overigens (nog) geen eigen stijl. Ook Pravda, en in mindere mate Nobel;


Eventuele fouten in de content zal ik t.z.t. bij de betreffende dss_* draden aangeven.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

29-01-2005 02:26 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Webchess geeft bij inloggen een error

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-02-2005 14:55 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

I know. Je bent de eerste die het opvalt in 2 maanden Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-02-2005 16:16 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dan was ie dus de 2e...

09-02-2005 17:51 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hij doet het weer.

Het probleem is/was: na 14 dagen valt de vlag en wordt de partij verloren verklaard voor degene aan zet is.

Er is een foutroutine die checkt of de rating geen belachelijke dingen doet. Dit op zichzelf is een teken van slecht programmeerwerk van de auteurs, want die zou niet nodig moeten zijn.

De rating _doet_ dus belachelijke dingen, en de nieuwe ratings werden daarom niet in de db geschreven en een fout is het resultaat.

Ik heb die overbodige check eruitgesloopt, en dus doet alles het weer. Nu moet ik dus gaan kijken waarom die rating zo raar springt en wat nu precies de bedoeling was van de auteurs.

Schaken is dus mogelijk, maar houd er rekening mee dat alle ratings worden gereset wanneer het ratingsysteem naar behoren werkt.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-02-2005 18:36 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Overigens heb ik de debug messages eruitgehaald omdat zetten doen e.d. (chess.php) nu werkt. En anders hoor ik het wel Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-02-2005 18:40 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Trainingen graphic: atractief = attractief.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

13-02-2005 23:39 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij de tijd rechtsboven staat dat het GMT+0 is. Vreemd want zomer en winter is het hier GMT +1

17-02-2005 12:57 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

www.delftseschaaksite.nl/forum werkt niet meer.

Er moet doorgelinkt worden naar portal enz...

maar hoe lang zal die link nog under construction blijven?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

17-02-2005 18:35 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarom zou die link moeten blijven bestaan? (Ze zijn - bewust - handmatig verwijderd) maar als iemand een goede reden geeft waarom deze zou moeten blijven bestaan.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-02-2005 20:17 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sander, ik heb in de admin per ongeluk iets geupdated zonder te kijken naar de online versie (Waar jij de shoutbox config in had staan). Zou je die kunnen toevoegen?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-02-2006 16:32 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goeie god... ik zal de bovenstaande berichten maar eens van een IP ban voorzien.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

03-02-2006 09:57 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

hrmz, kwalijke zaak dit

03-02-2006 10:47 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Valt bijna niet op IP te filteren. Ik ga dit forum gewoon sluiten voor guest posts.

Helaas, het is niet anders.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

03-02-2006 10:52 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat was daar dan?

03-02-2006 16:06 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een of ander reclamebericht voor een pokersite geloof ik...

03-02-2006 22:46 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Pages (4): « previous 1 2 [3] 4 next »  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller