Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2009-2010 » Eerste trainingsavond druk bezocht
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Eerste trainingsavond druk bezocht Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De eerste trainingsavond van het seizoen 2009-2010 was goed bezocht. De 3 trainers hadden elk een flinke schare aandachtige luisteraars.

Jan-Willem de Jong behandelde in de hoogste groep onder andere het thema invasievelden. Aan de hand van een aantal fraaie partijen demonstreerde hij zowel het voorkomen als benutten van deze velden.

In de andere twee trainingsgroepen volgde een flink aantal DSC-ers de uitleg van Bianca Muhren en Gerard Bilars over een aantal thema's.

Er staan 5 trainingsavonden op de DSC-agenda. Deze trainingen zijn gratis voor DSC-leden. Ook voor niet-DSC-leden zijn de trainingen, tegen een kleine vergoeding, toegankelijk. Meer informatie is te vinden op de trainingspagina.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Torenstra jr. on 11-11-2009 at 00:05.

10-11-2009 18:15 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteravond een zeer afwisselende training van Jan-Willem., Ik denk wel de leukste die ik meegemaakt heb bij DSC.. (De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ik Herman Grooten nooit meegemaakt heb.) Ik geloof in ieder geval dat de suggestie van Kees voor de eerste training erg goed heeft uitgepakt.

Mooi was ook dat Jan-Willem de training van een actuele noot had voorzien. Ook in de topper Morozevich - Kramnik (0-1, Tal Memorial Moskou, van afgelopen weekend) bleken invasievelden een grote rol te spelen. Wel hadden Ciprian en ik deze partij al eerder gezien, waardoor de clou voor mij niet enorm moeilijk was.

10-11-2009 20:21 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller