Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2009-2010 » DSC wint massakamp in het Westland
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

DSC wint massakamp in het Westland Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De traditionele massakamp tussen DSC en de Westlandse verenigingen vond dit jaar plaats in Naaldwijk. Op 29 borden streden de beide kampen tegen elkaar. Dat leverde 16 Delftse overwinningen op, 10 Westlandse en 3 borden eindigden in remise.

Gezellige bedoening
Gezellige bedoening

Voor een uitgebreid verslag zie de activeitenpagina.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Henrik on 22-09-2009 at 08:21.

21-09-2009 23:31 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Question Foto's? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Speel ik een dramatische partij. Maak ik een paar foto's om de tijd te doden en de pijn te verzachten, vind ik ze niet terug op de site Frons

__________________
www.zonderland.nl Prodent

22-09-2009 20:07 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sorry, ik had het druk vandaag. (En moest de Massakamp pagina zelf eerst nog maken) Nu staan ze er wel.

Vooral die van Edgar is heel mooi:

Wat een mooie stelling
Wat een mooie stelling

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-09-2009 00:10 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Foto's Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Corniel, dank voor het plaatsen van het een en ander. En inderdaad, de foto van Edgar is de mooiste!

__________________
www.zonderland.nl Prodent

23-09-2009 08:40 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller