Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2009-2010 » Alteveer terug in de HSB?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Alteveer terug in de HSB? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zag dat Alteveer is gedegradeerd uit klasse 3C. Destijds is dit team naar de KNSB gepromoveerd vanuit de Haagse Schaakbond, en daar zijn ze nog steeds bij aangesloten (zie het verenigingenoverzicht op de KNSB-site). Ze spelen echter al jarenlang hun thuiswedstrijden in Amsterdam, en volgens mij zijn de spelers ook voor het merendeel uit Amsterdam afkomstig. Gaan ze nu weer in de promotieklasse van de HSB spelen? En kunnen ze dan hun thuiswedstrijden in Amsterdam spelen? Arno, weet jij hier meer over?

07-06-2009 09:28 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Weet niet wat de clubavond wordt, maar zonder heel veel pech ben je om half 2 snachts thuis op een doordeweekse avond. Ook voor een vrijdag is dat trouwens voor velen niet prettig (dat geldt voor Alteveer natuurlijk ook!)

Vraag me idd af wat de regels hiervoor zijn, anders is er altijd nog een regel die zegt dat de competitieleider voorziet in een regel Glimlach

Wat natuurlijk wel de eerste vraag is wat Alteveer wil:
gaan ze door als team
gaan ze door als team van Alteveer
willen ze wel onderbond spelen
zo ja welke onderbond

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Elguapo on 07-06-2009 at 09:48.

07-06-2009 09:48 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de week na hun degragdatie contact gehad met de teamleider van Alteveer. Hij vertelde me dat er geen sprake van gaat zijn dat er wedstrijden in Amsterdam gespeeld gaan worden.

Wat er precies met het team en de promotieklasseplaats gaat gebeuren is nog niet bekend. Zoals je al zei wonen de meeste leden van Alteveer in Amsterdam. Maar er zijn er ook nog een aantal die in Den Haag wonen.

Zodra er meer duidelijkheid is zal er contact met me opgenomen worden. Tot op heden heb ik wel enkele mogelijkheden gehoord, maar nog geen definitief plan.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

07-06-2009 09:55 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller