Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2008-2009 » Interne competitie (V12): Jan Peter van Zandwijk klimt naat tweede plek
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V12): Jan Peter van Zandwijk klimt naat tweede plek Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de twaalfde ronde van de interne competitie heeft Jan Peter van Zandwijk zijn opmars voortgezet. Na vorige week Theo Rekveldt te hebben verslagen, boekte hij nu wederom met de zwarte stukken een overwinning. Ditmaal was Gert Legemaat zijn slachtoffer. In Jan Peters kielzog klommen ook Richard Oranje en Ted Barendse; zij wonnen van respectievelijk Henrik Tamerus en Simon Broos.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Ted Barendse-Simon Broos1-0
2Richard Oranje-Henrik Tamerus1-0
3Gert Legemaat-Jan Peter van Zandwijk0-1
4Pieter Goossens-Hora Vlam0-1
5Kim Meulenbroek-Theo Rekveldt1-0
6Bob Voogt-Hans Segers1-0


In de B-groep behield Willem-Jan van den Broek zijn eerste plaats zonder in actie te komen. Frans Palm is hem echter via een overwinning op Kees Korving zeer dicht genaderd. Diederik van Heijgen en Jolle Lont deden bovenin eveneens goede zaken.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Frans Palm-Kees Korving1-0
2Diederik van Heijgen-Martin Verolme1-0
3Pieter Hofstee-Jolle Lont0-1
4René Torenstra-Antoon Frehe1-0
5Rob Smits-Jan van de Donk½-½
6Coen Leentvaar-Lito van Reede1-0


In de C-groep is het traditioneel bijzonder spannend. De nieuwe lijstaanvoerder luistert naar de naam Kees Venema. Kees versloeg Leo Zuijdgeest. Edgar Huisman is via een overwinning op Paul van Riet naar de tweede plaats geklommen, terwijl Jordy Krempel naar plaats drie zakt. Hij ging kopje onder tegen Albert Kemeling. Maar de verschillen in de top van de C-groep zijn bijzonder klein.

Ernst Hanewald is weer terug van weggeweest, maar hij kon zijn terugkeer geen luister bijzetten met een overwinning. Dolf Mulder nam het punt mee naar huis. Thomas de Groen boekte in zijn derde partij zijn eerste overwinning; het slachtoffer Jan Swart.

Groep C
 wit zwartuitslag
1Jordy Krempel-Albert Kemeling0-1
2Gerrit Bussmann-Rob Scherpenisse1-0
3Edgar Huisman-Paul van Riet1-0
4Leo Zuijdgeest-Kees Venema0-1
5Sofya Blanter-Jan Torenstra1-0
6Aad de Jong-Steven van der Weele½-½
7Dolf Mulder-Ernst Hanewald1-0
8Jan Swart-Thomas de Groen0-1
9Dennis Berithoe-Gabe Hoekstra1-0



De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-05-2009 01:12 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb met enig geknutsel schermafbeeldingen geplaatst van de tussenstanden. Het ziet er niet uit, maar het is leesbaar. Hopelijk kan ik binnenkort weer op de oude manier standen plaatsen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-05-2009 01:27 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Ik heb met enig geknutsel schermafbeeldingen geplaatst van de tussenstanden. Het ziet er niet uit, maar het is leesbaar. Hopelijk kan ik binnenkort weer op de oude manier standen plaatsen.


Hoera!

26-05-2009 11:49 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Stand Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Ik heb met enig geknutsel schermafbeeldingen geplaatst van de tussenstanden. Het ziet er niet uit, maar het is leesbaar. Hopelijk kan ik binnenkort weer op de oude manier standen plaatsen.


Beter wat dan niets. We zijn weer op de hoogte.

__________________
www.zonderland.nl Prodent

27-05-2009 11:16 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller