Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Dimitri Reinderman op weerstand winnaar tweede OGD Prinsenstad Toernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Dimitri Reinderman op weerstand winnaar tweede OGD Prinsenstad Toernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grootmeester Dimitiri Reinderman heeft de tweede editie van het OGD Prinsenstad Toernooi gewonnen. Op weerstand bleef hij zijn medekoplopers Van den Doel, Giri en Op den Kelder voor.

Winaar Dimitri Reinderman
Winaar Dimitri Reinderman

Zie voor een uitgebreid verslag de toernooisite.

04-01-2009 18:08 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vond het - net als vorig jaar overigens - weer een geslaagde editie.

Mochten er mensen op- en/of aanmerkingen, danwel suggesties hebben, dan hoort de organisatie dat graag. Mail naar aanmelden@delftseschaaksite.nl of reageer hier.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-01-2009 20:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de rangschikking onder het kopje 'uitslagen' staat Reinderman pas als derde, en lijkt Anish gewonnen te hebben. Zal wel iets automatisch zijn, maar is daar geen mouw aan te passen?

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

05-01-2009 06:42 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hulde voor de organisatie! Strakke organisatie en een fraaie speelzaal. Ook de catering was goed verzorgd.

Als minpunten zou ik willen noemen dat de sprekers tijdens de opening en de arbiter bij de start van de ronden achterin de zaal niet goed te verstaan waren, en ik vond het vrijdagavond wat koud in de speelzaal (met name aan het einde van de avond).

Maar met recht een toernooi waar DSC trots op kan zijn!

__________________
I play against pieces

05-01-2009 13:23 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toernooiwinnaar Dimitri Reinderman vertelt op zijn eigen site hoe hij het toernooi heeft ervaren:
http://www.schaaklog.nl/winnaar-ogd-weekendtoernooi-in-delft

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-01-2009 17:05 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Prima toernooi, uitstekende organisatie!
De sfeer was prima, de zaal mooi, er waren handdoeken Knipoog Volgende keer wat minder koud buiten, graag.

Complimenten ook voor de verslagen en de multimedia. Ik ben geen fan van onderschriften bij foto's, maar dat zal aan mij liggen.

Ik heb niet echt goed gespeeld, wel lekker gescoord, wat mij het genoegen opleverde uit handen van onze ongelovige directeur een aardige enveloppe te ontvangen.

Qua partijen valt er niet veel te vertellen, dus ik zal volstaan met de (aardige) matbeelden, waarvan ik er twee ook daadwerkelijk op het bord kreeg en er twee vlak daarvoor werden opgegeven.

Torenstra-Beijer



Theyn-Torenstra



Faber-Torenstra



Torenstra-Bons



Tot slot hulde voor het mooie resultaat van DSC-lid Joram!

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

06-01-2009 14:31 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

RE: Dimitiri Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard
Grootmeester Dimitiri Reinderman heeft de tweede editie van het OGD Prinsenstad Toernooi gewonnen.

Waarschijnlijk heeft Richardi ergens goedkoop een doos vol letters i kunnen bemachtigen, want Dimitri krijgt in het verslag regelmatig een ere-i in zijn voornaam tussen gevoegd. Kennelijk had hij een spannender strijd verwacht tussen Dimitri en Giri.

08-01-2009 22:32 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het is zo dat in de database van de KNSB Dimitiri staat. En aangezien veel data (standen/uitslagen) die data gebruiken...

Dimitri moest er zelf ook om lachen trouwens. Di miti(e)rieur Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-01-2009 23:01 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller