Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » Corus Chess Tournament 2009 van 16 januari t/m 1 februari
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (4): « first ... « previous 2 3 [4] Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ChessVibes.com: "His virtual rating is 2528 so as from today Giri can be called a grandmaster!"

31-01-2009 01:27 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Knappe prestatie van die jongen.
En ik gun het hem meer dan van harte!

Dat komt vooral door mijn ontmoeting met hem op het OGD-toernooi:

Ik zat na ronde 6 met Chiel wat te analyseren. Daar kwam hij bij zitten, stelde af en toe (in razend tempo) wat zetjes voor - allemaal leuk en aardig - maar deed dit vooral met ontzettend veel humor; wat een leuk kind! Ik gaf hem nog mee dat, mocht het schaken niet lukken, hij altijd nog cabaretier kon worden. Gewend aan complimentjes over z'n schaken was hij enigszins verrast maar vervolgens ook hier blij mee.

Laten we eerlijk zijn: veel schaaktalent gaat nogal eens gepaard met enig autisme (in grotere of kleinere) vorm, maar deze jongen vormt daarop een zeer duidelijke uitzondering!

Ik zou kunnen zeggen dat hij zich voorlopig op het schaken mag richten, maar die combi is zo gek nog niet: als hij het nieuwe uithangbord van het schaken zou worden is dat zeker geen slechte zaak!

Anish, keep up the good work - as well in chess as being such a good representative towards the 'outside' world!

En WJ, wanneer is je feestje nou? Je weet dat ik altijd wel hou van een feestje. En Anish lijkt me ook een levensgenieter, dus ik denk dat hij dat ook wil weten. Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 31-01-2009 at 13:40.

31-01-2009 13:39 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

11 zetten en toen Da5+ en daar stond een ongedekte loper op b5 en b3 gespeeld en ga maar door. Weg loper, nog een pion eraf. en na 15 zetten een heerlijk biertje gepakt Niet meer dan 25 minuten achter het bord gezeten.



Gauw vergeten, morgen laatste pot.

31-01-2009 18:26 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heh, een dergelijke grap liet ik vorig jaar in de Match of the year toe... Promotie2-DSC3....

ANyway, Anish bond vandaag ook GM Manuel Leon Hoyos aan zijn zegekar.

31-01-2009 19:16 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag was ik in Wijk aan Zee. Van de resultaten van de DSC'ers weet ik niet heel veel. Gert heeft in ieder geval gewonnen en Anish knoopte Leon Hoyos op. Zelf deed ik mee aan de studie-oploswedstrijd van Afek. Dat ging niet zo heel goed, maar het was in ieder geval wel leuk en leerzaam.

31-01-2009 21:18 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn partij was nog dramatischer dan die van Coen... Diagrammen zal ik u besparen. Dit toernooi wordt voor mij niets meer. Hopelijk weet ik er morgen nog een te winnen, maar ik vrees het ergste.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

31-01-2009 23:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pages (4): « first ... « previous 2 3 [4]  
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller