Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Erik van den Doel wint 12e OGD Rapidtoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Erik van den Doel wint 12e OGD Rapidtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Erik van den Doel heeft de 12e editie van het OGD Rapidtoernooi gewonnen. Hij eindigde samen met IGM Felix Levin, IGM Alexander Berelowitsch en IM Ekrem Cekro op een gedeelde eerste plaats, maar had de meeste weerstandspunten.

Toernooiwinnaar Erik van den Doel in actie (foto Herman Zonderland)
Toernooiwinnaar Erik van den Doel in actie (foto Herman Zonderland)


In de B-groep won Hans Kors, die deel uitmaakte van een zestal spelers dat gezamenlijk op de eerste plaats eindigde. DSC-er Marco Anink maakte ook deel uit van deze groep, maar greep naast de titel.

Een uitgebreid verslag en de eindstanden zijn te vinden op de toernooisite.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 14-09-2008 at 23:12.

14-09-2008 00:21 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

RE: Erik van den Doel wint 12e OGD Rapidtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
In de B-groep won Hans Kors, die deel uitmaakte van een zestal spelers dat gezamenlijk op de eerste plaats eindigde.



Misschien leuk om daarbij nog even te vermelden dat één van die 6 een DSC'er is? Knipoog

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

14-09-2008 18:57 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er zijn weinig reacties dus daarom mopper maar weer: In de B-groep eindigde Marco Anink op de gedeelde eerste plaats. Mooi , maar waarom probeert Marco het niet in de A-groep? Rene Torenstra deed het ook goed in de B-groep. En waar was Hora Vlam, een week eerder stond hij vergeefs voor een gesloten OGD-gebouw.

__________________
Mopper

15-09-2008 04:06 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, en waarom stond mopper zelf niet in de einduitslag? Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-09-2008 09:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Van Dop
Er zijn weinig reacties dus daarom mopper maar weer: In de B-groep eindigde Marco Anink op de gedeelde eerste plaats. Mooi , maar waarom probeert Marco het niet in de A-groep?


1. Omdat Marco het al eens vaker in A-groepen heeft geprobeerd, vaak met bijzonder weinig succes.
2. Aangezien Marco tegenwoordig bijna niets meer aan schaken doet, afgezien van 1 dinsdagje per week schaakborrelen en meedoen aan toernooitjes als deze. Zo heeft hij voor het eerst sinds tijden de gehele zomer geen enkel toernooi gespeeld.
3. Ik heb 102 euro gewonnen.
4. Ik heb 102 euro gewonnen.
5. Ik heb 102 euro gewonnen.

(De kosten van mijn readers voor het aanstaand semester - dus nog zonder boeken! - bedragen 103 euro; het geld is dus meer dan bijzonder welkom!)

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

15-09-2008 16:44 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als je die weggerolde euro nou nog had gevonden had je je readers er helemaal uitgehad Rofl

15-09-2008 22:28 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zie ik daar nou een rollende euro met een gemene grimas op zijn kop?

16-09-2008 01:26 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat 2-euromuntstuk heb ik ook teruggevondenn, vandaar honderd-en-twee euro. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

16-09-2008 13:46 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller