Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Ratinglijst augustus 2008 is uit
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Ratinglijst augustus 2008 is uit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De ratinglijst is uit:

http://www.schaakbond.nl/rating/club1210.html

Iemand met een hulpmiddel in Excel om dat lijstje te plaatsen?

Wellicht Arno, maar die gaat natuurlijk eerst feestvieren voor wederom >2000 Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

01-08-2008 16:02 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit kan ik vanavond of morgen wel even doen. Excel heeft een ingebouwde functie om tekstbestanden in te lezen.

01-08-2008 16:38 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

RE: Ratinglijst augustus 2008 is uit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
Wellicht Arno, maar die gaat natuurlijk eerst feestvieren voor wederom >2000 Grijns


Arno is hard aan het klussen en verhuizen, dus gaat zijn tijd nu even niet investeren in ratinglijsten Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

01-08-2008 22:34 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

RE: Ratinglijst augustus 2008 is uit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik

Quote

Originally posted by René Torenstra
Wellicht Arno, maar die gaat natuurlijk eerst feestvieren voor wederom >2000 Grijns


Arno is hard aan het klussen en verhuizen, dus gaat zijn tijd nu even niet investeren in ratinglijsten Knipoog


Ah, ik dacht dat jij een tooltje had Knipoog
Mooie schaakstraat, trouwens. Ook goed als achternaam Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

01-08-2008 23:20 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller