Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Avatars
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (4): [1] 2 3 next » ... last » Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Avatars Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor zij die denken Verward niet creatief genoeg zijn een eigen avatar te maken maar er wel een willen hebben, bied ik aan er een voor hen te maken.

Zowel die van Sander, Isis en Kangaroe zijn van mijn hand, alsmede die van mij zelf natuurlijk. 8)

p.s. Sander heeft hem uiteindelijk wel zelf gemaakt, dat ik daar later geen gezeik over krijg... Happy

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-03-2002 12:30 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn avatar is wel hoognodig aan vervanging toe. Ik zit er aan te denken om iets anders dan een foto te gebruiken, maar wat.

Er zijn wat dat betreft ook zat alternatieven op het internet te vinden. Het duurt alleen wel even voor je iets hebt gevonden wat niet alleen mooi is, maar ook bij je past. Daarom raad ik iedereen aan gebruik te maken van Corniel's genereuze aanbod. Lach

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-03-2002 12:47 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Mijn avatar is wel hoognodig aan vervanging toe. Ik zit er aan te denken om iets anders dan een foto te gebruiken, maar wat.


Als jij het niet weet hoe moet ik het dan weten? 8)

Quote

Het duurt alleen wel even voor je iets hebt gevonden wat niet alleen mooi is, maar ook bij je past. Daarom raad ik iedereen aan gebruik te maken van Corniel's genereuze aanbod.


Merk wel op dat ik graag een leidraad mee krijg. Anders zit ik straks uren te zwoegen op iets waar je niet op zit te wachten... 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-03-2002 15:45 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zo,
mijn allereerste post, natuurlijk met de avatar van Corniel.

trouwens, voor iedereen die smilies in zijn message wil doen heb ik hier een leuke site:

http://www.plauder-smilies.de/

zoals:


 

 

 

 


 

17-03-2002 18:32 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi Isis, welkom op het forum!

Mooie site is dat met die smilies. Ik kan ze natuurlijk niet allemaal toevoegen, maar als er bij zitten die je graag op het forum zou zien moet je het even zeggen. Ik had er al een aantal toegevoegd van een andere site.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-03-2002 18:46 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ok ok, je kunt ze ook rechtstreeks als plaatjes gebruiken in posts.


 

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-03-2002 19:07 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Het DSC Forum Rocks Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuke smiles Isabelle,

En een hele mooie avatar. Zo eentje wil ik ook 8)

En zoals ik al zei: Dit forum rocks Rockend

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-03-2002 20:20 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

levenloze smilies... Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Leuke dingen die smilies. Maar heel irritant dat ze bij andere mensen thuis bewegen, en bij mij niet... Huil 2 Huil 2 Huil 2

Wie kan mij vertellen waar dat aan ligt?

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-03-2002 18:05 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Uit mijn user log: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows 98 )

Zo te zien heb je een erg oude browser. Ik zou niet weten of het daar aan ligt, maar ondersteunt IE 4.0 wel moving gif? Het loont iig de moeite om te upgraden. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

18-03-2002 18:07 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Uit mijn user log: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows 98 )
Zo te zien heb je een erg oude browser.
(..)
Het loont iig de moeite om te upgraden. Knipoog

Of je stapt over op Opera 6.01! Dat is echt heel fijn, freedownloads zijn te vinden op www.opera.com

Ik kan opera echt iederen aanbevelen Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-03-2002 19:27 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kun je tegenwoordig die 'free' downloads van Opera ook zonder banners krijgen? Lach

Maar afgezien daarvan is Opera wel ok. Ook een redelijk alternatief is Mozilla. Maar ik geef, ondanks mijn afkeer van MS, nog steeds de voorkeur aan IE. Al is het alleen maar omdat de meeste site ontwikkelaars gewoon te lui zijn om te testen met andere browsers (en van een html standaard hebben ze vaak al helemaal niet gehoord).

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

19-03-2002 00:07 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Ik begrijp dat het dus waarschijnlijk aan mijn browser ligt. Als ik de tijd heb zal ik daar dan maar eens naar kijken. Ik wil ook bewegende smilies!!!

Maar eerst moet ik mijn stukjes voor het clubblad schrijven en de site weer updaten...

In ieder geval bedankt voor de tips!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-03-2002 01:48 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Kun je tegenwoordig die 'free' downloads van Opera ook zonder banners krijgen?


Ja dat kan, howel het niet helemaal - zeg maar helemaal niet - legaal is, maar goed, lekker belangrijk. Happy

Quote

Ook een redelijk alternatief is Mozilla.


Valt tegen, is behoorlijk traag. Daarnaast is dat nogsteeds een 99% Netschaap kloon, en wat ik daarvan vond heb ik geloof ik al eens duidelijk gemaakt. 8) Kots

Quote

Maar ik geef, ondanks mijn afkeer van MS, nog steeds de voorkeur aan IE. Al is het alleen maar omdat de meeste site ontwikkelaars gewoon te lui zijn om te testen met andere browsers (en van een html standaard hebben ze vaak al helemaal niet gehoord).


Het grote probleem met IE is eigenlijk dat ze zich niet aan de stadaard houden. Opera doet dat wel, dus als jij netjes volgens de standaard een site hebt geklust in Opera en je kijkt hoe het er uitziet in IE blijkt soms dat IE gewoon de standaard niet volgt waardoor je site het niet doet. Erg vervelend. Boos Die Henkjes van MircoShit denken dat ze zelf wel de standaard kunnen bepalen. Kwaad

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-03-2002 12:20 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt dat een pagina die voldeed aan de standaard het niet goed deed in IE. Het grote probleem met IE is dat het die standaard wat breed opvat en ook een hoop non-standaard html accepteert.

Een voorbeeld: IE vertaald automatisch ongeldige karakters in urls. Zo worden bijvoorbeeld eventuele spaties in de namen van plaatjes vertaald in %20. Dit zorgt ervoor dat deze in essentie ongeldige namen het toch doen in IE, maar je raadt het al, niet in een aantal andere browsers. Draaiend hoofd

Zelf gebruik ik graag HTML Validator. Als dat programma de pagina ok vindt dan wordt ie vrijwel zeker goed afgebeeld. Maar ja, zoals gezegd zijn de meeste mensen te lui om rekening te houden met andere browsers. Vaak zijn ze al blij als ze het voor elkaar krijgen om met Front Page een pagina te maken en te uploaden. (Of met wat voor code generator dan ook. Ik ken mensen die Word gebruiken.) Dit alles natuurlijk in het voordeel van de veroorzaker van de ellende: MS. Huil 2

Quote

Erg vervelend. Die Henkjes van MircoShit denken dat ze zelf wel de standaard kunnen bepalen.
Dat denken ze niet alleen, dat doen ze ook.

 

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

20-03-2002 19:45 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Remkius Remkius is a Male
forumbeheerder




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Om even aan te sluiten bij het begin van deze thread, Corniel kan nog een naam toevoegen aan het rijtje van personen voor wie hij avatars geklust heeft, als het goed is moet het resultaat hierlinks te zien zijn , in dat geval bedankt Corniel (zo niet dan ben je een ontzettende prutser).

21-03-2002 19:16 Remkius is offline Send an Email to Remkius Search for Posts by Remkius Add Remkius to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Remko Moerkerken
Corniel kan nog een naam toevoegen aan het rijtje van personen voor wie hij avatars geklust heeft, als het goed is moet het resultaat hier naast te zien zijn , in dat geval bedankt Corniel (zo niet dan ben je een ontzettende prutser).


Ik ben schijnbaar geen prutser, want ik kan hem zien. Happy Maar moet ik concluderen dat wanneer mensen dit forum bezoeken met een browser die geen images download, dat ik dan oppeens wel een prutser ben?

Hoe dan ook: ik merk dat nog lang niet iedereen een avatar heeft. En dat is jammer, dus mensen zorg dat je er een krijgt Kwaad want ik sta niet voor de gevolgen in Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-03-2002 12:02 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Voor zij die denken Verward niet cratief genoeg zijn een eigen avatar te maken maar er wel een willen hebben, bied ik aan er een voor hen te maken.

Zowel die van Sander, Isis en Kangaroe zijn van mijn hand, alsmede die van mij zelf natuurlijk. 8)


Zo'n aanbod is heel handig! Vooral voor van die non-creatieve mensen zoals ik. En het resultaat mag er zijn dacht ik!!! Corniel, bedankt Goed zo!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

06-04-2002 23:32 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Marc Marc is a Male
DSC-lid




geregistreerd: 06-03-2002
aantal berichten: 7

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik hou het kort....
Tadaa! daar istie dan.
Hoi (4x, of meer je ziet maar)
leuk he? Ja nou enorm, veel leuker dan die andere. ja vind ik ook!.

30-04-2002 00:04 Marc is offline Send an Email to Marc Search for Posts by Marc Add Marc to your Buddy List Add Marc to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Vernieuwing Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vond m'n eigen avatar eigenlijk niet 'cool' genoeg meer. Velen hadden er een die boven qua design en resultaat ver boven de mijne uitstegen. Ik hoop dat ik dat een beetje heb bijgehaald. 8) Draaiend hoofd 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-05-2002 23:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Ik hoop dat ik dat een beetje heb bijgehaald. 8) Draaiend hoofd 8)


Is er verschil dan met de vorige? Die was toch ook rood en zwart? Oh, je hebt wat wit toegevoegd... Lach Lach

Maar serieus, hij ziet er artistiek uit! Heel herkenbaar! Nog even en je moet alle andere avatars aan gaan passen anders lopen ze qua niveau teveel bij de jouwe achter! Grijns

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

16-05-2002 15:52 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Pages (4): [1] 2 3 next » ... last »  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller