Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Dolf Beltz benoemd tot lid van verdienste
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Dolf Beltz benoemd tot lid van verdienste Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tijdens de afscheidsaavond van Dolf Beltz heeft het bestuur de Delftsche SchaakClub hem wegens zijn buitengewone inzet voor de club voorgedragen als Lid van Verdienste. Dit werd door de aanwezigen gehonoreerd middels een enorm applaus.

26-05-2008 22:07 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dolf Beltz is een van die mensen die zeer waardevol zijn voor een club, voor iedere club. Zijn inzet als speler en teamcaptain heb in stilte altijd gewaardeerd. We waren altijd op tijd aanwezig, zelfs op een ondergesneeuwde reis naar het zuidelijkstse puntje van Limburg: Voerendaal. Maar van Mopper wordt enig gemopper verwacht: is Dolf niet iets te jeugdig om lid van verdienste te worden? Hij is tenslotte nog geen 70+.

__________________
Mopper

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Van Dop on 27-05-2008 at 00:10.

27-05-2008 00:08 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hij kan nog voor erelid gaan na zijn terugkomst uit Kenia, mopper. Dus nog alle tijd Grijns Meer dan verdiend het lidmaatschap van verdienste. Helaas had ik gisteren andere verplichtingen op het werk en kon er niet bij zijn. Maar het 2e heeft na de laatste wedstrijd al afscheid genomen van Dolf.

27-05-2008 08:47 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Bedankt DSC Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Eigenlijk was ik gisteren van plan even op de club langs te komen om wat mensen de hand te schudden en daarna snel weer weg te gaan. Vanochtend om 8 uur stonden de verhuizers namelijk al voor de deur.
Ik zou per slot van rekening maar "even" naar Kenya gaan, en ik bleef gewoon lid van de club, niet echt bijzonder wat mij betrof.

Maar gelukkig werd ik door een lid maandag avond gebeld die mij succes wenste en het jammer vond dat hij niet die avond aanwezig kon zijn. Blijkbaar waren, buiten mij om alle clubleden gemobiliseerd voor een echte bijeenkomst, dus zorgde ik er voor om maar eens op tijd op de club aanwezig te zijn.

En wat een drukke avond! Het drong pas tot mij door toen ik Leo Hofland zag dat er echt veel mensen speciaal voor mij gekomen waren. En daarna de mooie toespraak van Willem-Jan en de bekroning tot Lid van Verdienste, geweldig!! Alleen hadden we niet ooit in het Bestuur afgesproken dat een LvV minimaal 25 jaar lid zou moeten zijn? Ik ben pas 22 jaar lid en "pas" 20 jaar bestuurslid.

In ieder geval allen dank voor de mooie woorden, de erkenning en de goede wensen. Het wedstrijdleiderschap heb ik alle jaren met veel plezier gedaan, heb daardoor alle leden goed leren kennen en keek vaak met plezier uit naar alle discussies rondom de indeling van de teams! Ik wens mijn opvolger hierin veel succes en zal, zij het op gepaste afstand, DSC natuurlijk blijven volgen en jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Afrika!!!

27-05-2008 09:26 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals reeds opgemerkt: niet meer dan terecht. En richtlijnen zijn er om te negeren Dolf. En ik denk dat ik namens de vereniging spreek als ik de hoop uitspreek dat je af en toe van je gunstige reismogelijkheden gebruik maakt om ons te bezoeken, bijvoorbeeld rond een externe wedstrijd.

Het ga je goed, en hopelijk tot snel!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-05-2008 09:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rufael84 Rufael84 is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 31-10-2007
aantal berichten: 39

vertrek dolf Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd Dolf met het lidmaatschap van verdienste!

Helaas heb ik nooit tegen je mogen spelen in (bijna) 3 jaar lidmaatschap, desalnietemin wil ik je een mooie tijd in afrika toe wensen .

Als voorproefje (als ik niet te laat ben) voor afrika heb ik 2 cd's the very best of ethiopiques geupload. Dit zijn ethiopische big bands, jazz en soul artiesten. Diepe bas geluiden gillende saxofonen en vocalen die je kippevel geven.(swinging addis van de jaren 70) Deze cd is pas sinds kerst uit en heb ik hier in Delft gekocht.
Als je deze nog op je ipod kan zetten voor je naar Afrika vliegt gaat zit je zeker goed!

groetjes en suc6 in afrika,

links:

http://rapidshare.com/files/118557017/ve...s_cd_1.rar.html
http://rapidshare.com/files/118566138/ve...s_cd_2.rar.html


Groetjes Rufael

29-05-2008 14:08 Rufael84 is offline Send an Email to Rufael84 Search for Posts by Rufael84 Add Rufael84 to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dolf, van harte met deze gepaste waardering!
Ook al ben ik de laatste tijd maar weinig aanwezig op de clubavonden; deze festiviteit had ik graag bijgewoond.
De spaanse zon was echter een waardig alternatief Knipoog

Geniet van Kenia en schaak er als het even kan nog af en toe goed op los in een of andere Keniaanse 'stamkroeg' Prodent

31-05-2008 21:56 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller