Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2007-2008 » Promoties en degradaties interne competitie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Promoties en degradaties interne competitie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na de eerste helft van de interne competitie zijn er spelers gepromoveerd en gedegradeerd. Omdat het het eerste seizoen is dat we dit systeem spelen, was het even aankijken hoeveel mensen moesten promoveren, en met name degraderen per groep. Uit iedere groep zijn zoals gepland de eerste 3 gepromoveerd. Het aantal degradaties heb ik echter beperkt.

De eerste helft van de competitie heb ik in de laatste ronden grote problemen gehad met de indeling. Er waren geen indelingen meer mogelijk, dus zijn er een aantal duels voor de tweede maal gespeeld. Er zijn in de A-groep veel spelers die relatief weinig spelen.

Daarom heb ik besloten om uit de A-groep niemand te laten degraderen. Met de 3 promovendi wordt de A-groep dus een stukje groter. Om de B-groep weer niet te klein te laten worden, is er maar 1 persoon gedegradeerd uit de B-groep. Dat is Frans Palm, die als laagste was geklasseerd (van de mensen die minimaal 5 partijen hadden gespeeld). De C-groep wordt door de promotie/degradatie dus 2 spelers kleiner, maar met de aanwas van nieuwe spelers in die groep wordt die groep effectief ook niet kleiner.

Gepromoveerd naar de A-groep:

  • Rufael Mekuria
  • Roland ten Have
  • Henrik Tamerus

Gepromoveerd naar de B-groep:
  • Simon Dirkse
  • René Poots
  • Antoon Frehe

Gedegradeerd naar de C-groep:
  • Frans Palm

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-02-2008 18:35 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller