Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2007-2008 » Interne competitie (14): Hora Vlam neemt koppositie over
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (14): Hora Vlam neemt koppositie over Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met een overwinning op Ted Barendse heeft Hora Vlam de koppositie in de interne competitie gegrepen. Hij passeerde Kim Meulenbroek, die niet verder kwam dan remise tegen Kees van der Meer.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Kim Meulenbroek-Kees van der Meer½-½
2Joost Michielsen-Joram op den Kelder½-½
3Ted Barendse-Hora Vlam0-1
4Jan-Peter van Zandwijk-Bob Voogt0-1
5Gert Legemaat-Jaap Flohil1-0
6Pieter Buzing-Richard Oranje1-0


In de B-groep waren maar een beperkt aantal partijen door de externe wedstrijden.De topper tussen Johan 't Hart en Rufael Mekuria eindigde in remise.
Groep B
 wit zwartuitslag
1Johan 't Hart-Rufael Mekuria½-½
2Athanasios Kallianidis-Jack Duijvestijn0-1
3Diederik van Heijgen-Frans Palm1-0
4René Torenstra-Theo Rekveldt1-0
5Roland ten Have-André van der Weijde1-0


In de C-groep deden René Poots en Jolle Lont goede zaken. René versloeg Roel Visser, en Jolle won van Lito van Reede.
Groep C
 wit zwartuitslag
1René Poots-Roel Visser1-0
2Lito van Reede-Jolle Lont0-1
3Rob Scherpenisse-Herman Zonderland1-0
4Jan Swart-J. van Ham1-0
5Ernst Hanewald-Kees Venema0-1
6Steven van der Weele-Aad de Jong1-0
7Frans Smit-Leo Zuijdgeest½-½


De stand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-02-2008 02:29 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vlam --> DSC1 !

05-02-2008 13:00 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat denk ik niet Knipoog Dan moet ie voor 12 uur opstaan...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-02-2008 13:03 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij thuiswedstrijden niet. Draaiend hoofd

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

06-02-2008 17:48 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je kan ook gewoon later gaan slapen.

Maare Rufael, jij nog iets interessants over je partij te zeggen..of was het er 1 uit velen Glimlach

06-02-2008 20:09 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In mijn database wint Wit 4 van de 5 partijen wanneer wit e5-e6 speelt in het middenspel. Kortom, e6! is de winnende zet.

Zo ook hier Grijns


René Torenstra-Theo Rekveldt, DSC Intern 2007/08 (14)

Wit aan zet

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

06-02-2008 23:11 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, ik heb 6,5 ui 8 Knipoog (in mijn Blitzpartijen 'slechts' 73% in 53 partijen) Je zou idd wel moeten concluderen dat het 'altijd' goed is.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-02-2008 23:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller