Delfts Schaakforum » DSC Forum » Clubblad » Deadline AxiomA 26
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Deadline AxiomA 26 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maandag 25 maart is de deadline voor AxiomA 26.

Artikelen die niet op of voor die datum aan de redactie worden door gegeven worden niet geplaatst.
Partij analyses opgemaakt in word worden in principe ook niet geplaatst. Analyses in TBG, CBF, CBH, CBV of PGN formaat wel!
Als u vragen heeft over hoe een analyse aan te leveren, stel deze dan aan Corniel Nobel.

inleveren kan bij:
Nico 't Hoen: NBJG-tHoen@freeler.nl
Arno Wiersma: AAWiersma@yahoo.co.uk
Corniel Nobel: CornielN@yahoo.com

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-03-2002 12:40 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Maandag 25 maart is de deadline voor AxiomA 26.


Volgende week maandag alweer... En ik moet nog het één en ander schrijven. Ik zal er dan maar snel mee bezig. Met een beetje geluk kan je woensdag het één en ander in je mailbox vinden!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-03-2002 18:10 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

oja, inderdaad,

ik had ook ooit (14/2) met mijn maffe kop gezegd dat ik een stukje zou gaan schrijven over onze externe partij. (als we met z'n allen zouden winnen, we waren met z'n 5en en hadden allemaal gewonnen)

Moet ik nog snel even afmaken. Frons

18-03-2002 18:35 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

(Schaak)boek resencies Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor het eerst volgende clubblad (AxiomA 26) heeft Marco een leuke recensie geschreven over 'Schitterend schaak' van Hans Ree.

Voor het daarop volgende clubblad (AxiomA 27 dus) schrijf ik er zelf een over 'Kathy's dochter' van Tim Krabbé.

Nu is mijn vraag: Wie wil er een recensie schrijven voor het clubblad daarna? Verward Dit houdt in dat je dus de hele vakantie de tijd hebt om het boek eers ook nog te lezen Happy

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-03-2002 22:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik heb mijn stukje af

olé Glimlach

(verwacht er niet veel van!) Tong

25-03-2002 19:24 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller