Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2007-2008 » DSC4 verslaat DSC5 met 6-2
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2]
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik herken het ook.
Vooral van de partij Reimer - Glimmerveen (0-1, ronde 6 Haags weekendtoernooi 2004)

Geniale overwinning was dat! Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

22-11-2007 16:22 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, ik wilde gisteren al een diagrammetje plaatsen daarvan, maar helaas kon ik hem niet vinden. Blijkbaar heb ik hem niet goed opgeslagen en ben ik hem dus kwijt Frons

Maar goed: het kwam er op neer dat ik ergens een a-positionele grafzet deed en hij dat goed uitspeelde. Met een soort van wanhoops aanval doe ik Txa2, waarop hij zijn dame offert. Na ik meen Txe2 komt hij van een koude kermis thuis: schaak. :-)
De door René genoemde blik herken ik dus ook Koel

22-11-2007 17:29 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller