Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » 'Ingelogd blijven'
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

'Ingelogd blijven' Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Ander probleem: ik blijf nu als zowel guest als moderator ingelogd, ook al
log ik uit ...

Quote

Dacht ik was uitgelogd uit het Forum, maar blijkens de tekst op de homepage
blijkbaar niet. Hoe doe ik dit?
Deze vraag wordt nogal s gesteld dus ik zal hem ook maar een keer plaatsen... dat scheelt misschien weer.

Het forum kan niet betrouwbaar detecteren dat iemand het forum verlaat. Op het moment dat je 'uitlogt' gooi je gewoon je cookie weg en ben je niet meer in staat om te posten en dingetjes te doen. Vaak doen mensen zelfs dat niet en is het onmogelijk vast te stellen dat deze mensen zijn 'uitgelogd'.

Om dat op te lossen gaat het forum er simpelweg vanuit dat iedereen die iets in de laatste 5 minuten iets heeft gedaan ingelogd is. Het duurt dus na uitloggen 5 minuten voordat de portal pagina je aangeeft als offline.

Normaal gesproken hoef je eigenlijk ook niet uit te loggen. Is alleen nodig als je met meer mensen van dezelfde computer gebruik maakt.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

21-02-2003 19:23 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 01-03-2002
aantal berichten: 92

ingelogd blijven Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sander,

Neem het op in de FAQ. Heb daar een antwoord gezocht voor ik je mailde, maar niet gevonden.

Groet, Rene.

__________________
I play against pieces

21-02-2003 19:34 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hehe, als ik dat netjes wil doen moet ik eigenlijk de FAQ ook nog even vertalen en aanvullen met uitleg over de Portal. Gaat me - voorlopig - allemaal een beetje te ver. Is misschien iets voor woltlab als ze een nederlandse versie willen gaan uitbrengen.

De meest gestelde vragen die daar niet instaan (en dat zijn er echt niet zoveel) kunnen best hier in het hulpforum behandeld worden. Daar is een hulpforum voor. Ook als je niet kunt inloggen kun je wel hier posten. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

21-02-2003 19:38 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Gast
Guest


Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

?

21-02-2003 20:15
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou we hebben gelijk een demonstratie daarvan gekregen. Welkom gast, wie U ook bent. Grijns

Als U een vraag heeft en niet wilt of kunt inloggen dan kunt U hem hier stellen. Natuurlijk houden de beheerders en moderators van het forum het recht voor om berichten die hier niet passen te verwijderen.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

21-02-2003 21:02 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller