Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2007-2008 » Tweede avond Zomertoernooi in het teken van de Dracula-Frankensteinvariant
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Tweede avond Zomertoernooi in het teken van de Dracula-Frankensteinvariant Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De tweede avond van het Zomervarianten-ontdekkingstoernooi werd door Jan-Peter van Zandwijk ingeleid. Hij bracht een bijzonder ingewikkelde, maar tevens erg leuke stelling op het bord uit de Dracula-Frankenstein-variant uit de Weense opening:

wit aan zet


Een uitgebreid verslag en de uitslagen zijn te vinden op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

17-07-2007 16:01 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Bert Zwemstra Bert Zwemstra is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 19-07-2007
aantal berichten: 1

Mee spelen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hallo

Dat ik de eerste keer niet mee kon spelen was mijn eigen schuld . ( mijn naam stond op de intekenlijst )
voor de 2 ronde was ik op tijd !
Maar mijn uitslag kan ik niet vinden !!

19-07-2007 14:28 Bert Zwemstra is offline Send an Email to Bert Zwemstra Search for Posts by Bert Zwemstra Add Bert Zwemstra to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je hebt helemaal gelijk Bert! Ik heb Brams naam twee maal gebruikt. Ik pas het meteen aan!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-07-2007 16:51 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller