Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2007-2008 » DSC2 promoveert naar tweede klasse KNSB
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2]
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HaraldBlauwtand
Idd nog weinig trompetgeschal van het tweede, maar de bravoure van Bas maakt natuurlijk veel goed. Een schaker spreekt natuurlijk ook met zijn zetten en niet met zijn trompet of voeten.

Tegen Oud Zuylen hebben we nog wel wat recht te zetten. Daar hebben we ooit onnodig met 5-3 verloren.


Zijn al onze verliezen niet onnodig? Lach

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

07-07-2007 03:08 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
HaraldBlauwtand HaraldBlauwtand is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 13-03-2005
aantal berichten: 17

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat ga ik niet beweren Rolt met ogen

Je liet een volle toren instaan. Meestal is het andersom. En Jaap die op zet 36 ruim de tijd nam omdat hij de 35ste zet had gehaald. Er zijn wedstrijden die we regelmatiger hebben verloren.

08-07-2007 20:25 HaraldBlauwtand is offline Send an Email to HaraldBlauwtand Search for Posts by HaraldBlauwtand Add HaraldBlauwtand to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Had ik die blunder net een beetje mentaal geblokkeerd, wordt de wond weer vol opengereten. Huil

In ieder geval brengt mij dat wel in de juiste stemming: een wraakzuchtige! OZ gaat eraan! Kwaad

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

09-07-2007 00:26 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Baseman

Quote

Originally posted by HaraldBlauwtand
Idd nog weinig trompetgeschal van het tweede, maar de bravoure van Bas maakt natuurlijk veel goed. Een schaker spreekt natuurlijk ook met zijn zetten en niet met zijn trompet of voeten.

Tegen Oud Zuylen hebben we nog wel wat recht te zetten. Daar hebben we ooit onnodig met 5-3 verloren.


Zijn al onze verliezen niet onnodig? Lach


en we stonden altijd beter nietwaar

12-07-2007 15:55 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 724

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lol dat verhaal komt me bekend voor, dat was vast een wedstrijd waar ik inviel, en als een van de weinigen wel won Tong

13-07-2007 10:58 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooie zaak die versterkte promotie! Glimlach En als ik die voorbeschouwing van De Bas zo lees dan is een plaats in de middenmoot inderdaad goed te doen Glimlach

P.S. misschien dat ik iets gemist heb, maar wie is Harald Blauwtand? Glimlach

13-07-2007 18:27 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
maar wie is Harald Blauwtand? Glimlach


Ronde 27 interne competitie 2005-2006: Diegene die van Roland ten Have won...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-07-2007 20:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Henrik
Lol dat verhaal komt me bekend voor, dat was vast een wedstrijd waar ik inviel, en als een van de weinigen wel won Tong

En HaraldBlauwtand natuurlijk. En ik.
Afgezien van de 2 ongelukjes hebben we het eigenlijk goed gedaan. Een gewaarschuwd dsc telt voor 2, dus die 2 MP hebben we al binnen.

13-07-2007 20:31 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Oh, betekent voor twee tellen dan niet dat we onze MP's mogen verdubbelen? Of moeten halveren?!

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

14-07-2007 01:52 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
En als ik die voorbeschouwing van De Bas zo lees dan is een plaats in de middenmoot inderdaad goed te doen Glimlach


Middenmoot? Middenmoot? De middenmoot is voor middelmatige schakers! DSC2 gaat voor het kampioenschap! Ja!

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

21-07-2007 16:52 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

RE: 2B in 2007/2008 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Baseman
Eigenlijk kunnen we het kampioenschap met DSC2 wel gelijk opeisen.

Na deze moedige maar niet geheel onjuiste woorden is er een spectaculaire coupe binnen DSC gepleegd.
Voor vier aanzienlijke Transfer-Sommen (TS) is de helft van DSC2 opgekocht door DSC1.
Normaal gesproken zou DSC1 het kampioenschap nu wel op kunnen eisen, maar door de koude start in het afgelopen jaar, zal de KNSB daar nu geen gehoor aan geven. DSC1 zal na ronde 8 al kampioen zijn. *)
*) Indien er niet te vaak invallers nodig zijn, anders pas na ronde 9.

DSC2 heeft na de aderlating van 4 kanjers wel 4 verse krachten teruggekregen. Deze mannen konden gelijk met de 'zittenblijvers' de TS opsouperen. In overleg met de penningmeester is immers besloten, dat DSC2 zelf mag bepalen hoe de TS wordt besteed. Als eerste activiteit uit het TS-fonds is een trainingsweek in Monaco georganiseerd, maar of dit al op korte termijn genoeg vruchten zal afwerpen?
Berekingen met de "Blue Gene/L" computer (rekentijd betaald uit het TS-fonds) geven aan, dat door de transfers de kans op een kampioenschap is gedaald tot 22.713 %, en de kans op degradatie 6.188 % is.
De meest waarschijnlijke uitslagen volgens Blue Gene/L (goed voor een plaats in de middenmoot):

1 Nieuwendam Een belangrijke wedstrijd waar we teleurstellend 4-4 spelen.

2 LSG 3 Dat houden we niet droog, al halen we wel 3 bp (3-5).

3 Lunaris Informatica Purmerend Blue Gene speculeert op weglopende spelers, en onze minimale overwinning valt eigenlijk tegen (4 1/2 - 3 1/2)

5 Oud Zuylen Lekker. 5 1/2 - 2 1/2

6 NSI De Eenhoorn Dat wordt lastig, 3-5.

7 Homburg Apeldoorn 3 Het eten zal bij de Griek goed smaken: 6-2.

8 ASC Een kleine overwinning, 4 1/2 punten slechts.

9 Soest Gehinderd door geluid uit de bar laten we de overwinning glippen, en mogen nog blij zijn met 4-4.

10 SOPSWEPS '29 Au! Slechts 2 bordpunten vandaag (2-6).

09-09-2007 22:09 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller