Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Richard Oranje wint Haagse Rapid Cyclus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Richard Oranje wint Haagse Rapid Cyclus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De Haagse Rapid Cyclus is dit jaar gewonnen door Richard Oranje. Over vier toernooien bleek hij de sterkste.

He laatste toernooi werd gewonnen bij SHTV door Mike Hoogland (6 uit 7). In de laatste ronde wist Richard ondanks een voordeel van 3 pionnen een ongelijk lopereindspel niet te winnen. Mike maakte het keurig op tempo remise. Richard eindigde hierdoor op 5½, wat genoeg was voor de overall-titel.

De andere toernooien werden gewonnen door: Maurits Bons (haeghe), Henk Alberts (HSV), Ton Bodaan (DD). Richard werd telkens gedeeld tweede, elke keer met dezelfde score: 5½ uit 7. Het totaal van beste drie resultaten was doorslaggevend. Derhalve mag Richard zich Open Haags Rapid kampioen 2007 noemen.

Informeel overleg met Wim vink (DD) en Ben Spierings (SHTV) leerde dat men niet onwillend zou staan naar een uitbreing richting delft en zoetermeer om zo nog meer deelnemers te trekken en een groots hsb evenement te maken. Aan het DSC Bestuur om hierover eens van gedachten te wisselen.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Untagonklik on 04-06-2007 at 17:05.

04-06-2007 12:13 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

RE: Haagse rapid cyclus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard

Informeel overleg met Wim vink (DD) en Ben Spierings ( SHTV) leerde dat men niet inwillend zou staan naar een


Puur een vraagje van een buitenlander die Nederlands probeert te leren: bedoel je onwillend, of willen ze geen uitbreiding? Tong

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

04-06-2007 12:36 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd Richard. Ik heb de tekst een beetje aangepast (nieuwsbericht van gemaakt). De onduidelijk zinsnede die Bart aanhaalde heb ik maar laten staan, ik weet ook niet wat je bedoelt (al lees ik er iets positief in dus ga ik voor onwelwillend).

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-06-2007 13:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

niet onwelwillend

04-06-2007 15:28 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

RE: Haagse rapid cyclus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM

Quote

Originally posted by Richard

Informeel overleg met Wim vink (DD) en Ben Spierings ( SHTV) leerde dat men niet inwillend zou staan naar een


Puur een vraagje van een buitenlander die Nederlands probeert te leren: bedoel je onwillend, of willen ze geen uitbreiding? Tong
jullie belgen winnen niet voor niets altijd met die taalstrijd

04-06-2007 15:28 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar jij wint wel de HRC! Gefeliciteerd!!

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

04-06-2007 17:42 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller