Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2006-2007 » Oranje boven op Koninginnedag Grand Prix Rapid
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Oranje boven op Koninginnedag Grand Prix Rapid Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De vierde avond van de Grand Prix Rapid-cyclus is gewonnen door Richard Oranje. Hij versloeg in de laatste ronde zijn enig overgebleven concurrent, Lyubomir Mishkovski, en eindigde daarmee op 4½ uit 5. Lyubomir werd op weerstandpunten nog wel derde, maar moest door zijn nederlaag wel Ted Barendse laten passeren.

Voor een uitgebreid verslag zie de toernooisite.

30-04-2007 23:15 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Oranje Boven, dat is logisch ! Ja!

01-05-2007 09:45 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Een typisch geval van... Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nomen est Omen Ja!

01-05-2007 10:43 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het doet mij vooral deugd te zien dat Koert zich onder de deelnemers melde. Ik wens hem sterkte met wat komen gaat.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-05-2007 13:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller