Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2006-2007 » Interne competitie (20): Richard Oranje nadert koplopers
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2]
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Potentieel qua evt nieuwe leden...vast wel, alleen is het de vraag of het denksportcentrum nog zoveel potentieel heeft!

22-03-2007 18:41 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

RE: Leuk Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Rick Plomp
Iets voor Trivi(t)aal???


En hoe had je dan de wisselwerking tussen de commentaren gezien in Trivi(t)aal? Dat is net de reden dat dit hier goed werkt, en op het statische papier niet. Maar we staan natuurlijk open voor suggesties en discussies!

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

22-03-2007 18:42 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
1. Kh2 Kh6 2. Rf1 Rg1 3. Nxg1 fxg1=Q+ 4. Rxg1
Bxg1+ 5. Kxg1 Kg5 6. Kg2 Kf4 7. Kh3 Ke3 8. Kg4 Kxd3 9. Kf5 Kxc4 10. Kxe5 *

Zoiets was mijn idee, zonder bord of pc er bij, maar ik zie nu dat zwart ook Kd4 kan doen Tong en ik dus verkeerd geteld had...


Ik zag die Kd4 ook, dus ik had deze variant al niet meer serieus genomen. :p

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

22-03-2007 23:04 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Baseman

Quote

Originally posted by Richard

Quote

Originally posted by Elguapo

Quote

Originally posted by Richard
Na een gelijke stelling vanuit de opening ruilde hora verkeerd af. hierdoor kwam in een T+L + pionnen aan beide kanten mijn toren naar binnen. Die van hora moest passief toekijken op a6 om c6 te dekken. In het vervolg leek ik regelreht naar de winst te gaan. Edoch in een te overmoedige bui besloot ik een kwal te geven onder het motto die pionnen lopen dan door. Dat was helaas niet helemaal het geval. Even later had Hora eenvoudig remise kunnen maken. .....


Na wat pech is fortuna met oranje dus...benieuwd wat dat gaat opleveren! Wellicht een plekje in het eerste Tong
Ja!


Moet'ie wel in het middenspel winnen. Pionneneindspelletjes gaat het niet worden. Lach
Nee!

19-04-2007 13:38 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller