Delfts Schaakforum » DSC Forum » Jeugd » Pauline van Nies wint 3e Open Delfts Meisjeskampioenschap
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 963

Pauline van Nies wint 3e Open Delfts Meisjeskampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De derde aflevering van het open Delfts meisjeskampioenschap is een prooi geworden voor de Zoetermeerse Pauline van Nies. Weliswaar eindigde ze op de gedeeld eerste plaats samen met de Haagse Merel Schoonman, maar op weerstandspunten werd ze tot kampioene uitgeroepen. De derde plaats in deze groep ging naar Thalitha Munnik. Zie voor een uitgebreid verslag de toernooisite.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 26-10-2008 at 16:43.

03-01-2003 19:59 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Eva Gorter Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de winnares van groep 3 een aantal partijen zien spelen, en dat was zeer vermakelijk en instructief. Het scenario was onveranderlijk: tegenstander denkt (steeds langer) na. Eva kijkt ondertussen uit het raam of naar andere partijen. Als ze aan zet is duurt het even voordat ze dat door heeft. Als ze dan naar het bord kijkt, doet ze onmiddelijk een venijnige zet, waarna ze weer uit het raam kijkt en haar tegenstander (nog langer) nadenkt. Aardig wat meisjes werden niet rustig naar de slachtbank geleid, maar er op geschopt. Psychologisch gezien ook een briljante tactiek als je dat kunt, maar ik denk niet dat zij dat bewust deed.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

05-01-2003 22:22 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dan zit ik in groep 2, en moet tegen een 9 jarig meisje (als ik het goed gok...), en dan haalt zij zo'n truckje uit bij mij.
(ook uit het raam kijken, heel rustig aan doen, maar toch heeeeeeeel snel hele goede zetten doen...) en mij dan maar uren laten denken, en keihard lachen als ik door mijn tijd vlieg....


tja schaken is nix voor mij... (tenminste... niet als ik steeds verlies Tong)





(een rating onder 2200? www.watbenjedan.nl Tong)

05-01-2003 22:52 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grappig, die link.
Zo noemt een programmeur zo'n beetje elke andere programmeur... Er is geen stuk code waarvan hij (heel soms zij) zegt dat-ie het toch anders had gedaan...
Lijkt een beetje op schakers Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

06-01-2003 01:29 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

(die link heb ik trouwens ook maar van Sander gekregen Knipoog)

06-01-2003 01:31 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En ik kreeg hem weer van Arjan vd Leij... zoiets gaat onder schakers natuurlijk als een lopend vuurtje. Lach

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

06-01-2003 10:44 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beter laat dan nooit: een toevoeging aan de goede pagina. Glimlach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-10-2008 16:45 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller