Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2006-2007 » Interne competitie (12): Joost Michielsen en Gert Legemaat remiseren
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2]
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wellicht vergat Joram de verantwoordelijkheden van het lijsttrekker zijn...

25-01-2007 18:55 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM

Quote

Originally posted by Teun

Quote

naar elkaar toe convergeren


Is dat het tegengestelde van "van elkaar weg divergeren"?

Lach


Flauw jongens, heel flauw. Ik ben me nu al een half uur aan het afvragen wat ik me bij "naar elkaar toe divergeren" zou kunnen voorstellen. Huil 2


Een lijsttrekkersdebat vlak voor verkiezingen.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

26-01-2007 02:07 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra

Quote

Originally posted by BartM
Flauw jongens, heel flauw. Ik ben me nu al een half uur aan het afvragen wat ik me bij "naar elkaar toe divergeren" zou kunnen voorstellen. Huil 2


Een lijsttrekkersdebat vlak voor verkiezingen.


In Nederland misschien wel. In Vlaanderen (er bestaan geen Belgische verkiezingen, wat sommigen ook mogen beweren) heet dat 'scheldpartij'.
Maar ik geloof dat we een klein beetje de draad beginnen kwijt te raken (van de draad weg divergeren Lach )

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

26-01-2007 08:23 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heren, geen slowchat hier aub. Tanx



(dus zo voelt het om Corniel te zijn) Lach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

26-01-2007 18:54 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller