Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2002-2003 » Kolderschaak!
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Kolderschaak! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC organiseert vanavond (maandag 16 december 2002) de traditionele kolderschaakavond!

Spelleider Boudewijn Boogaard is al maanden in voorbereiding om een aantal afwijkende vormen van schaken te bedenken, waarop hij de vele deelnemers
vanavond zal verrassen.

Gaan pionnen recht of schuin, is het schaakbord een cilinder, zijn er nachtruiters, of zitten er valkuilen op het bord, we zullen het vanavond weten.

Voor de nummers een en twee is er een kerststol te verdienen! Aan dit toernooi kunnen uiteraard alle leden meedoen, vooraf aanmelden is niet nodig. Het kolderschaak begint om ongeveer 20.15 uur.

Ook toeschouwers zijn uiteraard van harte welkom!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-12-2002 13:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Marten kolderkampioen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals wel vaker in de roemruchte geschiedenis van dit toernooi, heeft Marten Wortel het toernooi op zijn naam geschreven.

Hij versloeg in de finale Walter Anema, de kampioen van vorig jaar.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-12-2002 16:51 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller