Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Voorzitter KNSB treedt af
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Voorzitter KNSB treedt af Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Echt goed nieuws is aftreden in het algemeen niet, maar gezien het potje dat hij er van gemaakt heeft, is het maar goed.

Zie Utrechtschaak

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 12-10-2006 at 14:39.

12-10-2006 11:30 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De verhalen die mij bereikten waren in ieder geval niet om over naar huis te schrijven. Gelukkig gebeurde dat wel, zodat ik in ieder geval niet echt verbaasd ben over dit bericht.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-10-2006 14:41 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toen ik vlak na zijn aantreden een artikel in het SM las, dacht ik : Zo, die heeft er zin in. En best een paar leuke plannen! Nog geen jaar later is er niet veel van terechtgekomen.

Maar hoe slecht hij ook was, staat er wel een degelijke opvolger klaar?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

12-10-2006 21:03 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op korte termijn zou hij aan het ambitieus meerjaren beleidsplan een wat concretere invulling presenteren. Een kans om te bewijzendat het 'geknoei' van de laatste bondsraadvergadering door tijdsdruk was ontstaan. Jammer dat ie nu die kans aan zichzelf ontneemt ....

12-10-2006 21:48 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Datum: vrijdag 13-10-2006 10:37 Naam: Kees Stap
Rozeboom geeft nog even een lekkere trap na.
Vandaag te lezen in De Gelderlander (en ongetwijfeld in de andere GPD kranten):

De vooorzitter wilde van schaakclubs gezelligheidsverenigingen maken. Roozeboo: 'Waar je een glas kunt drinken en een hapje eten. En je niet als je een keer kucht 'sst' hoort." Naar eigen zeggen ws er geen meerderheid binnen de bondsraad tegen zijn plannen. "Maar wel een hardnekkig, conservatief, verouderd groepje", zegt Roozeboom. "Negatieve zombies, zeg maar. Er schaken in Nederland 2,5 miljoen mensen, maar de schaakbond heeft slechts 20.000 leden. Dan zit er iets fout. Ik wilde niet langer aan een dood paard trekken."

13-10-2006 11:35 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hij had wel een aantal goede ideeėn, maar zijn strategie/bejegening van mensen was zo tactloos, dat ie om die reden volgens mij niet handhaafbaar was.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-10-2006 14:46 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller