Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » HSB Woensdagavond-rapid competitie 2006-2007
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk dat het verstandiger is als ik het niet doe. Ik wil wel voor Martin invallen als-ie een keer niet kan.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-12-2006 18:17 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

24 januari is de eerste wedstrijd dus, bij DD als ik het goed heb? Verder al iets bekend? Tegenstanders, teamindelingen, tijdstippen?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

08-01-2007 19:05 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu de eerste ronde aanstaande woensdag komt en we nog steeds niets meer weten, vraag ik me af of het nog wel doorgaat.

Weet iemand hier meer van?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

21-01-2007 15:22 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Joram op den Kelder
Oud-lid


geregistreerd: 12-02-2005
aantal berichten: 143

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goede vraag, Marco. Ik heb mijn belangstelling al een paar maanden geleden aan Ted kenbaar gemaakt, maar sta nog niet bij het lijstje belangstellenden, en aangezien Ted nu in Corus is, kan ik daar beter niet op vertrouwen en maak ik mijn belangstelling hier ook maar kenbaar. De eerste keer die voor komende woensdag staat gepland kan ik niet.

__________________
The greatest mistake a man can make is to be afraid of making one.

22-01-2007 21:37 Joram op den Kelder is offline Send an Email to Joram op den Kelder Search for Posts by Joram op den Kelder Add Joram op den Kelder to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik neem aan dat het is uitgesteld? Tot binnenkort of wordt hiermee volgend jaar begonnen?

25-01-2007 00:34 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Overigens lijkt het mij ook wel leuk om mee te doen, is er nog plek?

25-01-2007 00:38 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Nu de eerste ronde aanstaande woensdag komt en we nog steeds niets meer weten, vraag ik me af of het nog wel doorgaat.

Weet iemand hier meer van?


Ik sluit me graag bij deze vraag aan.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

04-02-2007 23:35 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit schijn te zijn afgelast.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-02-2007 13:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gaat goed met de HSB?

23-02-2007 15:06 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit bericht zag ik vandaag op de site van de HSB:

Quote

Data Rapidviertallencompetitie
woensdag, 02 mei 2007
De Rapidcompetitie voor viertallen vindt van januari tot juni 2008 plaats op elke vierde woensdag van de maand. Deelname van huisschakers en KNSB-spelers is toegestaan.
De eerste twee woensdagen wordt de competitie gespeeld in het Nationaal Schaakgebouw (Van Speijkstraat 1, bereikbaar met tram 17 van HS en CS), terwijl clubs worden uitgenodigd zich te melden voor de organisatie van de vier overige speeldata.

Op de HSB-site staat het competitiereglement.


Afgelast voor dit jaar dus, en verplaatst naar volgend jaar.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 03-05-2007 at 15:46.

03-05-2007 15:45 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller