Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2006-2007 » Chiel van Oosterom winnaar eerste Grand Prix Rapid 2006-2007
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Chiel van Oosterom winnaar eerste Grand Prix Rapid 2006-2007 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zonder ook maar een halfje te morsen behaalde Chiel van Oosterom de eindstreep. Hij versloeg daarbij zowel Joost Michielsen als Gert Legemaat; de nummers 1 en 2 uit de totaalstand van afgelopen seizoen. Deze prestatie leverde hem de eerste prijs van het nieuwe seizoen op.

Voor een uitgebreid verslag zie de toernooisite.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 05-09-2006 at 19:37.

05-09-2006 17:39 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vind dat ik er wat karig vanaf kom. Met twee overwinningen en een bye had ik gehoopt op twee en een half punt. Echter slechts twee punten zijn mijn deel.

Trouwens de totaalscores zijn ook aan de krappe kant.
In totaal hebben de 47 deelnemers 116 punten bij elkaar gespeeld. Dat is gemiddeld minder dan twee en een half punt per deelnemer.

05-09-2006 19:26 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dank voor de oplettendheid Albert. Ik heb alles gecorrigeerd.

Ik ga of

  • nooit meer afwezig zijn als indeler bij een GP Rapid
  • of een cursus over het interpolis-indelingsprogramma geven


(Er was iets mis gegaan met het invoeren van de byes in de laatste twee ronden; die waren niet als half punt ingevoerd.)

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-09-2006 19:40 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik


Ik ga of
  • nooit meer afwezig zijn als indeler bij een GP Rapid
  • of een cursus over het interpolis-indelingsprogramma geven




Ik zou voor het laatste kiezen

06-09-2006 11:41 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller