Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Joost Michielsen 50 procent bij Stork Young Masters
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Joost Michielsen 50 procent bij Stork Young Masters Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Afgelopen week werd er weer in Hengelo geschaakt. Joost haalde een 50% score in de Young Masters Groep: http://www.onjk.nl/
Volgens mij speelde Joost een aantal leuke potten. Maar ja wie ben ik? Ik ben de man in vormcrisis die even 2 uit 9 binnentikt en nog meer punten verliest dan bij het ACT.
Bij het Open Nederlands Jeugd Kampioenschap deden er ook nog verscheidene DSC'ers mee in de verschillende groepen, maar die ga ik niet allemaal opnoemen omdat ik dan wellicht mensen over het hoofd ga zien.

12-08-2006 18:14 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speelde zelf een redelijk toernooi. Ik had een aantal leuke ideeen, maar ik heb wel een paar keer wat laten liggen (vooral tegen Vasilevich en Bogner in respectievelijk ronde 7 en 9).
Een TPR van 2360 betekent in ieder geval dat ik weer op de goede weg ben.

13-08-2006 18:31 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller