Delfts Schaakforum » DSC Forum » Clubblad » Spektakelprijs en pepermolen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Spektakelprijs en pepermolen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De komende week kunnen nog partijen worden ingeleverd voor de spektakelprijs en de pepermolen. Omdat er dit jaar geen AxiomA is verschenen zijn er nog maar weinig partijen binnengekomen. Als u een spektakulaire partij heeft gespeeld, of een partij met een enorme bok heeft weggegeven, lever deze dan in en maak kans op een fraaie wisseltrofee.

In aanmerking komen alle partijen die in de interne of externe competitie zijn gespeeld (inclusief de beker).

Inleveren kan tot en met maandag 14 augustus bij Kees van der Meer: K.vanderMeer@ewi.tudelft.nl (geef even aan of het om de pepermolen of de spektakelprijs gaat)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 04-08-2006 at 21:45.

04-08-2006 20:49 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In aanvulling op het bericht van Untagonklik: het gaat om partijen uit de DSC interne of de externe gespeeld voor een DSC team, en uit het verenigingsjaar 2005-2006.
De partijen van gisteravond komen dus helaas niet in aamerking...

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

08-08-2006 13:36 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

en helaas ons potje tijdens het snelschaken ook niet Kees Frons

10-08-2006 00:08 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er is heb ik begrepen een spektakelprijs ingeleverd: het kan t/m morgen.

Zelf heb ik zojuist een kandidaat pepermolen ingeleverd: http://www.delftseschaaksite.nl/wbb/thre...10773#post10773

Verder zag ik dat ik ook al een spektakelprijskandidaat had:
http://www.delftseschaaksite.nl/wbb/thre...11595#post11595

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 13-08-2006 at 09:46.

13-08-2006 09:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb deze: http://www.delftseschaaksite.nl/wbb/thre...eadid=1531&sid= genomineerd.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

14-08-2006 23:55 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller