Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2005-2006 » Interne competitie (19): Dolf Beltz verslaat Chiel van Oosterom
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (19): Dolf Beltz verslaat Chiel van Oosterom Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dolf Beltz heeft de beste zaken gedaan in de negentiende ronde van de interne competitie. Hij versloeg met de witte stukken Chiel van Oosterom. Gert Legemaat speelde remise tegen Pieter Buzing. Koploper Kees van der Meer kwam niet in actie.

De uitslagen:
 wit zwartuitslag
1Gert Legemaat-Pieter Buzing½-½
2Dolf Beltz-Chiel van Oosterom1-0
3Joram op de Kelder-René van Alfen½-½
4Martin Glimmerveen-Jan-Peter van Zandwijk0-1
5Johan van de Pol-Hora Vlam0-1
6Olivier Marincic-Frans Palm1-0
7Jan-Pieter de Vries-Roland ten Have0-1
8Cees Huygen-Simon Broos½-½
9Kees Korving-Lucien van de Lisdonk0-1
10Gerard Bilars-Jack Duijvestijn0-1
11Diederik van Heijgen-Kees Venema½-½
12Pieter Quist-Theo Rekveldt1-0
13Luc Verhees-Kim Meulenbroek½-½
14Albert Kemeling-Edgar Huisman1-0
15Rick Plomp-Rick Beekenkamp½-½
16Gerjan van der Dussen-Adriaan ter Mors0-1
17Steef van der Weele-Jan Swart0-1
18Bert Zwemstra-Rob Scherpenisse½-½
19Ernst Hanewald-Mathijs Gijsbers1-0


De stand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 25-03-2006 at 17:54.

21-03-2006 04:03 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Olivier vs Frans




In plaats van de stelling uit te spelen (bv met 1. Pd4, of 1. ed6 ed6 2. Te1) ging ik over naar het eindspel. Na 1. ed6 ed6 2. Pxd6 Lxd6 3. Dxd6 Dxd6 4. Txd6 dacht ik een easy gewonnen stelling te hebben. Gewonnen is het natuurlijk wel, maar samen met 'vriend' nonchalance wist ik het weer spannend te maken. Uiteindelijk na een fout van z kreeg ik de winst weer terug, en werd het toch 1-0.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Elguapo on 21-03-2006 at 09:06.

21-03-2006 09:06 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 292

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

@Olivier: is dit niks?:
1 ed6, ed6 2 Lc4!?
Bijvoorbeeld 2 ... Dxc4 3 Pxd6, Lxd6 4 Dxd6, Ke8 5 Pd5

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Pieter Buzing on 21-03-2006 at 10:22.

21-03-2006 10:21 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ziet er ook uit als een winnende oplossing ja!
Net als ed6 ed6 Te1 trouwens...naar het eindspel was niet de makkelijkste methode in ieder geval.

21-03-2006 13:21 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

updaten interne Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het doel van deze post is niet om je op te jagen Arno. Ik begrijp echter wel uit het feit dat het soms even duurt dat het nogal wat werk is om de uitslag van de interne te verwerken in de stand.

Is dat niet iets om zsm op te lossen dmv een programma'tje wat dat voor je doet ? Aan jouw inzet ligt het iig niet, maar sommige dingen zouden wel efficienter kunnen. (Correct me if I'm wrong of course Glimlach )

25-03-2006 15:28 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de stand van de interne competitie weer bijgewerkt.

Het is met het nieuwe systeem dit seizoen voor mij meer werk om in te delen en uitslagen te verwerken. Ik gebruik twee indelingsbestanden, een extra excel-bestand om tpr's uit te rekenen, en moet iedere ronde de ratings/tpr's aanpassen. Maar het voornaamste probleem is dat alles alleen draait onder een oudere versie van office, en die zit alleen op mijn laptopje. Gevolg is dat ik me er af en toe toe moet zetten alles online bij te werken, zeker als ik ook nog wat avonden weg ben. Uiteindelijk ligt het dus wel aan mijn inzet.

Waarschijnlijk heb ik volgend seizoen een nieuwere versie van het programma en staat dat dan op mijn pc. Dan zou dat al een stuk soepeler moeten gaan. Alleen moet ik maar afwachten wat de specificaties van keizer volgend seizoen worden Tong

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-03-2006 18:02 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller