Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » DSC9 verovert eerste matchpunt
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

DSC9 verovert eerste matchpunt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De talenten van het jeugdteam hebben tegen Rijswijk 5 hun eerste matchpunt behaald.

Het negende begon de wedstrijd met een 1-0 voorsprong, omdat de tegenstander van Jop van Roosmalen zich in de dag had vergist.

De volgende wedstrijd die afgelopen was, was de wedstijd van Rick Beekenkamp, die, zoals later bleek, een half punt weg gaf door remise te maken in een zo goed als gewonnen stelling.

Tabitha Snikkers was de eerste met een overwinning waar echt voor gespeeld was. Dit was weliswaar omdat Patrick de Bas haar tegenstander moest wijzen op het feit dat zijn tijd op was, maar afgezien van dit feit ben zou ze de wedstrijd toch gewonnen hebben. De wedstrijd was overigens Tabitha's eerste wedstrijd in het negende.

Hierna liet Sylvain van der Meer zich helaas mat zetten op bord acht, wat de totale stand op 2½ - 1½ bracht.

Gino Lobato wist zijn partij na een niet zo heel spannend eindspel tot een goed einde te brengen, zodat ook de 5e wedstrijd gewonnen werd.

Het laatste halve punt werd door Naomi Snikkers behaald, in haar eerste wedstrijd in het negende meteen op het eerste bord. Haar tegenstander had zeer veel moeite met Naomi, getuige het feit dat hij aan het einde van de partij nog 6 minuten had, tegen 36 van Naomi.

De bord 2 speler, Mathijs Gijsbers, verloor helaas zijn wedstrijd, wat de stand op 4-3 bracht.

De last om te winnen lag toen op de schouders van Ben Sedee. Helaas maakte hij (met nog 10 minuten op zijn klok, evenals zijn tegenstander) een foutje, waardoor de totale wedstrijd eindigde in een 4-4 gelijkspel.

DSC9 kan al met al best tevreden zijn met het gelijke spel.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 14-12-2005 at 22:15.

13-12-2005 13:19 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
bmwsedee bmwsedee is a Male
forumlid


geregistreerd: 31-08-2002
aantal berichten: 1

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het negende begon de wedstrijd met een 1-0 voorsprong, omdat de tegenstander van Jop zich in de dag had vergist.

De volgende wedstrijd die afgelopen was, was de wedstijd van Rick, die, zoals later bleek, een half punt weg gaf door remise te maken in een zo goed als gewonnen stelling.

Tabitha was de eerste met een overwinning waar echt voor gespeeld was. Dit was weliswaar omdat Patrick de Bas haar tegenstander moest wijzen op het feit dat zijn tijd op was, maar afgezien van dit feit ben ik ervan overtuigd dat ze de wedstrijd gewonnen zou hebben. De wedstrijd was overigens Tabitha's eerste wedstrijd in het negende.

Hierna liet Sylvain zich helaas mat zetten op bord acht, wat de totale stand op 2 1/2 - 1 1/2 bracht.

Gino wist zijn partij na een niet zo heel spannend eindspel tot een goed einde te brengen, zodat ook de 5e wedstrijd gewonnen werd.

Het laatste halve punt werd door Naomi behaald, in haar eerste wedstrijd in het negende meteen op het eerste bord. Haar tegenstander had zeer veel moeite met Naomi, getuige het feit dat hij aan het einde van de partij nog 6 minuten had, tegen 36 van Naomi.

De bord 2 speler, Mathijs, verloor helaas zijn wedstrijd, wat de stand op 4-3 bracht.

De last om te winnen lag toen op de schouders van ondergetekende. Helaas maakte ik (met nog 10 minuten op mijn klok, evenals mijn tegenstander) een hele stomme fout, waardoor de totale wedstrijd eindigde in een 4-4 gelijkspel.

Zoals al vermeld was dit ons eerste match-punt, dus al met al denk ik dat het team best tevreden kan zijn Glimlach

14-12-2005 19:03 bmwsedee is offline Send an Email to bmwsedee Search for Posts by bmwsedee Add bmwsedee to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by bmwsedee
Het negende begon de wedstrijd met een 1-0 voorsprong, omdat de tegenstander van Jop zich in de dag had vergist.

De volgende wedstrijd die afgelopen was, was de wedstijd van Rick, die, zoals later bleek, een half punt weg gaf door remise te maken in een zo goed als gewonnen stelling.

Tabitha was de eerste met een overwinning waar echt voor gespeeld was. Dit was weliswaar omdat Patrick de Bas haar tegenstander moest wijzen op het feit dat zijn tijd op was, maar afgezien van dit feit ben ik ervan overtuigd dat ze de wedstrijd gewonnen zou hebben. De wedstrijd was overigens Tabitha's eerste wedstrijd in het negende.

Hierna liet Sylvain zich helaas mat zetten op bord acht, wat de totale stand op 2 1/2 - 1 1/2 bracht.

Gino wist zijn partij na een niet zo heel spannend eindspel tot een goed einde te brengen, zodat ook de 5e wedstrijd gewonnen werd.

Het laatste halve punt werd door Naomi behaald, in haar eerste wedstrijd in het negende meteen op het eerste bord. Haar tegenstander had zeer veel moeite met Naomi, getuige het feit dat hij aan het einde van de partij nog 6 minuten had, tegen 36 van Naomi.

De bord 2 speler, Mathijs, verloor helaas zijn wedstrijd, wat de stand op 4-3 bracht.

De last om te winnen lag toen op de schouders van ondergetekende. Helaas maakte ik (met nog 10 minuten op mijn klok, evenals mijn tegenstander) een hele stomme fout, waardoor de totale wedstrijd eindigde in een 4-4 gelijkspel.

Zoals al vermeld was dit ons eerste match-punt, dus al met al denk ik dat het team best tevreden kan zijn Glimlach


Dank je, Ben Goed zo!

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

14-12-2005 19:38 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn god, Corniel, hoeveel spelfouten weet jij te veroorzaken als je een stukje kopieert? 2 namen fout... :S

14-12-2005 22:01 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als het over deze draad gaat: ik weet van niets... Tong

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-12-2005 22:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Als het over deze draad gaat: ik weet van niets... Tong


Ik ook niet... ik heb de namen van de DSC9 pagina gehaald Grijns Verbeteringen, Martin?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

14-12-2005 23:05 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 14-12-2005 at 21:15.

15-12-2005 00:01 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 14-12-2005 at 21:15.


Ik heb na het lezen van Martins eerste post inderdaad de twee namen aangepast. Maar nu gaan de laatste posts allemaal over die spelfouten in plaats van over de prestatie van DSC9! Het eerste (match)punt is binnen!Goed zo!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

15-12-2005 00:53 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller