Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2002-2003 » Zeuren helpt
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Gabriel Gabriel is a Male
forumlid


geregistreerd: 03-06-2002
aantal berichten: 13

Zeuren helpt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Henk,

Welkom in het tweede!


Tot de 28ste.



Gabriel

11-09-2002 21:41 Gabriel is offline Send an Email to Gabriel Search for Posts by Gabriel Add Gabriel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bedankt voor het zeuren Gabriel!
Ondanks het feit dat ik daarmee 2 klassen degradeer, zie ik het als een promotie Grijns

12-09-2002 15:26 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met een gemiddelde tegenstand van 2164 op bord 1 van klasse 3F mag ik zeer tevreden zijn... heb even snel uitgerekend dat de gemiddelde tegenstand op bord 2 van het 1e team in klasse 2D 2159 elo-punten bedraagt Tong
(bron: www.schaakbond.nl)

18-09-2002 14:51 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HeMan
Met een gemiddelde tegenstand van 2164 op bord 1 van klasse 3F mag ik zeer tevreden zijn.

(..)
De gemiddelde tegenstand op bord 2 van het 1e team in klasse 2D 2159 elo-punten bedraagt.


Mag ik hier uit concluderen dat je heel veel punten gaat pakken, of juist heel weinig?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-09-2002 16:39 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een snelle rekensom leert dat mijn verwachte score rond de 50% ligt.

De praktijk zal dit moeten uitwijzen, maar met een nieuw repertoire op zak ben ik lichtelijk angstig voor enkele tegenvallers, we zullen zien...

27-09-2002 17:59 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HeMan
Een snelle rekensom leert dat mijn verwachte score rond de 50% ligt.

Op basis van je eigen rating. Maar wat denk je zelf, zit er meer in? Je ben toch een talent? Verward

Quote

De praktijk zal dit moeten uitwijzen, maar met een nieuw repertoire op zak ben ik lichtelijk angstig voor enkele tegenvallers, we zullen zien...

Wel zaterdag ging het je makkelijk af...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

30-09-2002 09:31 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller