Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » DSC Website nieuwe stijl
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

DSC Website nieuwe stijl Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

op http://dsc.oli.tudelft.nl/www/ zijn al weer een paar weken mijn experimenten te volgen met een nieuw te vormen DSC ontwerp en concept.

Een aantal leden was al op de hoogte, maar ik wilde het nu het zich meer begint te vormen dan ook maar clubkundig maken.

Ik ben dan ook zeer geintereseerd in feedback. Dit zorgt voor een zo goed mogelijk eindresultaat

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-08-2002 23:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

reactie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goed zeg! Ziet er goed uit. Heb je netjes gedaan.
De kleur, stijl, granulariteit en rust (geen knipperende beelden) bevallen me. Je kijkt uit op de zwarte stukken en de witte in de achtergrond, dat bevalt me ook.
De klok in het midden zou ik omruilen met de stelling aan de rand, het gaat om de schaakstukjes en niet om de klok.
Heb je aan het portretrecht van de afgebeelde jongedame gedacht?
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

21-08-2002 12:44 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Kees van der Meer
Goed zeg! Ziet er goed uit. Heb je netjes gedaan.
De kleur, stijl, granulariteit en rust (geen knipperende beelden) bevallen me.

Ik hoop dat je met de laatste update dan nog steeds te vrede bent:

Daar heb ik uit idealistisch oogpunt non-profit banners aan de onderkant geplaatst.

Quote

De klok in het midden zou ik omruilen met de stelling aan de rand, het gaat om de schaakstukjes en niet om de klok.

Wel ik heb iets anders opgelost, maar de klok - en de nu verdwenen weerkaart - waren voorbeelden van wat mogelijk is. Niet de definitieve oplossing.

Quote

Heb je aan het portretrecht van de afgebeelde jongedame gedacht?


Jazeker, ik heb haar nog niet op de hoogte gebracht, maar dat is omdat het over een ontwerp gaat. Het is niet uitgesloten dat ik een knappe DSC-ster voor de camera probeer te lokken. 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-08-2002 13:36 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Via een email heb ik nog een aantal suggesties gehad van derden: hartelijk dank hiervoor, maar als ik had mogen kiezen, waren die reacties binnen het forum gedaan.

Des al niet te min: reacties zijn en blijven altijd welkom!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-08-2002 10:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waar kan ik vinden wanneer de clubavond is en waar het clubgebouw is.

(Toch niet geheel onbelangerijk voor potentiėle leden)

28-08-2002 17:15 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by albert
Waar kan ik vinden wanneer de clubavond is en waar het clubgebouw is.

Het betreft hier content, dat ten eerste, maar het is een goed punt. Ik zie dat ik vergeten ben een subject onder 'Delftsche SchaakClub' ben vergeten aan te maken met als naam: 'De Club' of 'Over DSC' of iets van dien aard. Maar daar wordt aan gewerkt.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-09-2002 12:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Delfsche SchaakSite Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vanaf heden ga ik weer actief werken aan de
Delftsche SchaakSite.

Vragen en suggesties zijn meer dan ooit welkom...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-01-2003 12:54 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

''Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer''

Mijn fout? Heb het niet met Moz. of Opera geprobeerd.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

07-01-2003 20:52 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Renato
''Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer''

Sorry, foutje. De instellingen van OLI zijn een beetje raar: dsc.oli.tudelft.nl/www wordt niet geaccepteerd maar, dsc.oli.tudelft.nl/www/ doet het wel.

Quote

Mijn fout? Heb het niet met Moz. of Opera geprobeerd.
Nee, mijn fout en een beetje van OLI natuurlijk.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-01-2003 21:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Tijdelijk offline Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik bemerkte zonnet dat ik vanmidag ben vergeten een aantal templates te uploaden. Hierdoor is de site niet te benaderen, sorry voor het ongemak.

Ik los het vrijdag (of donderdag middag) op.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-01-2003 03:09 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Defintieve templates Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De volgende templates zijn (wat mij betreft) definitief. Er moet natuurlijk nog wel content in geparst worden, maar dat bijt elkaar niet:

http://dsc.oli.tudelft.nl/www/intern
http://dsc.oli.tudelft.nl/www/corrchess

Ik ben nu bezig met de jeugd en met knockout.

wordt vervolgd..

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-01-2003 20:36 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het een en ander heeft een tijdje stil gelegen, maar dit weekend (lees vandaag) ben ik wer bezig.

De volgende templates zijn (wat mij betreft) definitief:

http://dsc.oli.tudelft.nl/www
http://dsc.oli.tudelft.nl/www/nobel

wordt vervolgd...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-02-2003 16:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

leuk gedaan Glimlach ziet er mooi uit,

maar een dingetje, klopt het, dat er "%%menu%% " staat i.p.v. een menu?

09-02-2003 23:15 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

preg_replace Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Isis
maar een dingetje, klopt het, dat er "%%menu%% " staat i.p.v. een menu?

Ja dat klopt. Ik heb het menu nog niet gemaakt en het is straks de bedoeling dat ik in het php-script zeg:

code:
///////////////////////////////////////////////////////////////
// Search-Replace in body
///////////////////////////////////////////////////////////////
$search  = array( '%%menu%%',
                  '%%puzzle%%',
                  '%%news%%',
                  '%%advertisement%%',
                  '%%calander%%'
                );
$replace = array( getMenu(),
                  getPuzzle(),
                  getNews(),
                  getAdvertisement(),
                  getCalender
                );
$body = str_replace( $search, $replace, $body );

Maar aangezien ik die functies nog niet allemaal gedefineerd heb, heb ik %%menu%% even laten staan om aan te geven dat het er wel komt!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-02-2003 01:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller