Delfts Schaakforum » DSC Forum » Jeugd » DSC-meisjes eindingen in de top tijdens PK-HSB
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Hans Groeneveld Hans Groeneveld is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 32

DSC-meisjes eindingen in de top tijdens PK-HSB Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij het PK meisjes van afgelopen zondag hebben de DSC-meisjes goed gepresteerd. Bij dit HSB-toernooi waren in de verschillende leeftijdscategorieën plaatsen te verdienen voor het NK.
Op dit wat mager bezochte PK (een kleine 30 deelneemsters) waren 6 DSC-sters aktief.

In de jongste categorieën had DSC geen vertegenwoordigster. In de D-categorie (geboren na 1993) haalde Tabitha Snikkers met gemak de 1e plaats. Lys-Anne Sirks en Annemarie Slotboom stonden met een derde meisje zelfs na een "barrage" gedeeld op de tweede plek. Loting bracht uitkomst: Annemarie eindigde zo als 2e en Lys-Anne als 3e.

Bij de C-meisjes (geboren na 1991) heerste Naomi Snikkers. Zonder verliespunten op de 1e plek. Marieke Giele werd hier 8e (van de 10 deelneemsters).
Bij "de B" waren geen DSC-meisjes. En bij de A-meisjes (geboren na 1985) had Marianne Zelitchenko maar één mededingster. Marianne won na een beslissingswedstrijd.

Hiermee zijn Naomi en Tabitha Snikkers verzekerd van een plaats op het NK. In de A-categorie is dat dit jaar geen automatisme. Marianne moet nog voor een plaats vechten in een halve finale.

Tegelijkertijd nam "onze" Nancy Kirana bij de LeiSB deel aan het PK meisjes. Zij werd daar 1e bij de D's. Ook zij mag daardoor naar het NK.

15-11-2005 08:17 Hans Groeneveld is offline Search for Posts by Hans Groeneveld Add Hans Groeneveld to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd meiden!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

15-11-2005 10:12 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

Prima prestatie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Opgelet,
Een waarschuwing voor de jongens Red Face Daar komt de nieuwe generatie meiden...maak je borst maar nat ofwel ..pas maar op Ja! dit zijn geen eendagsvliegen Draaiend hoofd Verward Huil 2 Grijns dit zijn toppers Prodent

15-11-2005 12:14 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En waar baseer je dat dan op, Rick?

15-11-2005 14:19 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

talent Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Martin,
Mentaliteit,concentratie en inzicht dat merk ik op. Daarnaast heb ik tegen drie van gespeeld. Natuurlijk ben ik geen topper maar heb wel een beetje mensenkennis en een klein beetje schaakinzicht en....last but not least..10 jaar schaaklessen gegeven aan het basis onderwijs, stap 1 en 2 ofwel pion,toren en koningsdiploma Ja! En wijze lessen opgedaan bij Rob Bruinia met diploma eerste niveau.
Ja...ik weet het eigelijk niet of dit genoeg is voor meningsvorming..misschien sla ik de plank totaal mis...??? Maar....??? Red Face

15-11-2005 17:33 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

RE: talent Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Rick Plomp
misschien sla ik de plank totaal mis...??? Maar....??? Red Face


Hoe kom je daar nou toch bij... Rolt met ogen

15-11-2005 18:36 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller