Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » DSC10 verliest van Botwinnik 4
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

DSC10 verliest van Botwinnik 4 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij hebben we naar behoren gespeeld. De tegenstander was gewoon te sterk. Alleen Steven Mast wist de winst te pakken en ikzelf speelde remise. Een eindstand van 1½-6½ derhalve.

Dit was mijn eerste externe wedstrijd ooit, op bord drie zelfs. Met een pion en een half uur achterstand op de klok en nog slechts zeven minuten bedenktijd, wist ik mijn tegenstander tot een eeuwig schaak te dwingen. Prodent Voor mij tegen deze tegenstander het hoogst haalbare.

Ooit dacht ik, leuk...speel je extern, ook al verlies je, kan je toch winnen. Nu remise spelen en toch verliezen. Een dubbel gevoel, voor mij in ieder geval een positieve start. Ja!

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 12-11-2005 at 22:41.

12-11-2005 20:10 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

wie wat waar? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Overzicht uitslagen, leuke momenten en blunders! En wie ..enzo , kunnen wij jullie aanmoedigen en ondersteunen Ja! Nee! Koel Grijns

13-11-2005 19:44 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer van het verlies, maar leuk dat je nu extern speelt, Herman!
En voorlopig kun je zeggen dat je ongeslagen bent in de externe Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

13-11-2005 22:05 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller