Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Poll
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Poll Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op de eerste pagina staat nog steeds de poll: wil jij ook zo'n flitsende stoere gelikte portal?
Sinds mensenheugenis zijn er vier voorstemmen te zien en een tegenstem. Die anonieme tegenstem moet geweest zijn van Sander. Sander had als motto: niets komt vriendelijker op je af dan een kletsnatte hond - hij wil gewoon niet gelikt worden.
Wordt het niet eens tijd die poll te verwijderen?
Een verwant onderwerp: ik vind de 'portal', de entree tot het DSC forum er keurig uitzien. Dat mag wel eens gezegd worden.
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

14-08-2002 15:37 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je hebt helemaal gelijk, de poll begon wat oud te worden. Die ene tegenstem (of meer: 'het zal me wat'-stem) was inderdaad van mij. Ik vind, of althans vond, de oude portal index handiger - maar ben inmiddels wel gewend eigenlijk.

Fijn dat je de Portal hoofpagina kan waarderen. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

14-08-2002 16:08 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller