Walter
DSC-verslaggever

aantal berichten: 358
 |
|
Ik heb een hele tijd onder Mark gestaan. Is Mark zo goed, of ben ik zo slecht?
Als ik een paar punten probeer te winnen door snel te spelen, dat verklik ik me en krijg ik weer een hoop strafpunten. Dus het zal wel aan mezelf lukken.
He! PeedeBee doet ook mee!
Maar PeedeBee komt hoog binnen. En dan Untagonklik!
Bij hem nagevraagd, hij heeft een speciale kruidenthee.
Niet te zuipen dat spul, maar het werkt wel! Na een paar minuten kreeg ik een tintelend gevoel in mijn hoofd, een beetje als een bruistablet. Tegelijkertijd kreeg ik meer energie, wellicht een adrenaline-stoot?
I see it clearly now.
Dus hup, naar emrald. Eerst aarzelde ik wel een beetje, maar eigenlijk ging het als een speer. Zoef, Mark voorbij. Klik, klik, klik PeedeBee voorbij. Muis-schuif, muis-schuif, Novocane (=Rachid Schrik?) gepasseerd. En denk, denk, denk, dag chesscvo. Tja Untagonklik zou ik misschien ook nog wel kunnen inhalen, maar dan neemt hij ook weer thee.
Eng spul. Wat zullen de gevolgen op lange termijn zijn? Er staat daar niets over op de verpakking. Wat zit er zoal in die thee? Mierikswortel. Smerig. Ruwe Berk, nooit van gehoord. Philosopher's Stones, een soort paddo's? Framboosblad, daar kan ik me nog wat bij voorstellen. Maar de andere kruiden zeggen we helemaal niets: Maca wortel en Yohimbe bast extract. Siberische ginseng en Saw palmetto bessen, Panax ginseng wortel, Ginkgo biloba blader extract, Mexicaanse sarsaparilla wortel en Ashwagandha wortel.
Ik denk dat ik de thee niet meer ga gebruiken. Want hoe eerlijk is het als je op zo'n manier wint. (Misschien nog bij een spannende externe of kijken hoever ik kom tijdens een weekend-toernooi, als "experiment").
Je voorbereiden op je oppo door zijn openingsrepertoire te hacken is al twijfelachtig, maar wat mij betreft mag thee tijdens schaakwedstrijden worden verboden.
Disclaimer:
Resultaten behaald in het verleden zijn niet gegarandeerd een gevolg van eerlijk spel.
This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Walter on 08-10-2005 at 12:40.
|
|
08-10-2005 12:38 |
|
|