Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » DSC'ers naar Makelaars Associatie Weekendtoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC'ers naar Makelaars Associatie Weekendtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jaarlijks organiseert de SV Haeghe Ooievaar een gezellig weekendtoernooi Dit jaar voor de 21e maal. Het MAW zal dit jaar worden gehouden op 21, 22 en 23 juni 2002. De speelzaal is dit jaar het gebouw van de Haeghe Groep, Kerketuinenweg 24 te Den Haag.

Er wordt gespeeld in één groep: 6 ronden met indeling volgens het Zwitsers systeem.

Het is mogelijk aan één van de eerste vier ronden niet deel te nemen, mits dit voor het begin van het toernooi is kenbaar gemaakt.

Meer informatie is te vinden op de site van Haeghe Ooievaar.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-06-2002 23:08 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Ik ben in ieder geval van plan het te gaan spelen. Al wordt het wel een beetje veel schaken, aangezien ik zojuist heb besloten me nog op te geven voor het Triomfator-Weekendtoernooi in Rotterdam. Maar het zou wel heel leuk zijn als er een grote groep D.S.C.'ers naar het toernooi zou gaan! Dat is wel zo gezellig en het toernooi is ook nog eens ''om de hoek''. Dus twijfel niet, ga mee!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

13-06-2002 18:42 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Remkius Remkius is a Male
forumbeheerder




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sorry mar ik kan niet, ik moet zaterdag namelijk al ergens anders schaken. Bovendien moet er ook nog gestudeerd worden, dat is er afgelopen weekend ook al bij ingeschoten vanwege het 1e triomfator-Weekendtoernooi.

19-06-2002 13:16 Remkius is offline Send an Email to Remkius Search for Posts by Remkius Add Remkius to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller